Gå til innhold

Navn ....

Gjest funderer litt til neste barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forbinder du med følgende navn, og hva syns du om dem:

Josefine/Josephine

Juliane

Christiane

Kristin

Skrevet

Josefine/Josephine - bruk i alle fall Josefine hvis du skal bruke dette navnet, det er litt søtt, kanskje litt for søtt?

Juliane - fint synes jeg

Christiane - niks, for meg blir det bare Christiane F fra "Å være ung er for jævlig"

Kristin - enkelt og greit. :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Juliane og Kristin likte jeg..de to andre ble litt vel jålete for min smak.

Skrevet

Josefine er grusomt. Juliane er enda verre. Christiane får meg til å lure på om du trenger å medisineres.

Kristin er et fint navn.

Skrevet

Josefine er grusomt. Juliane er enda verre. Christiane får meg til å lure på om du trenger å medisineres.

Kristin er et fint navn.

Ja du ShitDD, du kan få sagt det!

:-)

Er du forresten den samme som SierDuDet?

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke ha på meg at jeg var, og jeg ville til og med gått så langt som å lyve for å dekke over det dersom så var tilfellet. :)

Skrevet

Du vet vel at SierDuDet en tid ble holdt som fange hos ShitDiddelyDo, der oppe i Odalen?

Er ikke sikker på om han har sluppet løs fra fangenskapet ennå heller, hehe

;-D

Skrevet

Kristin er best. De andre oser det rosa ballettdrakter av. Men hvis det er det man liker, så er det selvsagt OK :o)

Skrevet

Du vet vel at SierDuDet en tid ble holdt som fange hos ShitDiddelyDo, der oppe i Odalen?

Er ikke sikker på om han har sluppet løs fra fangenskapet ennå heller, hehe

;-D

Vi fungerer som hverandres sexslaver. Han onanerer meg, og jeg onanerer ham.

Vi holder fortsatt på flere ganger i uka, så det er intet i veien med potensen til noen av oss.

Bare så det er sagt.

Skrevet

Hvilken nick har du forresten brukt tidligere?

Skrevet

Vi holder fortsatt på flere ganger i uka, så det er intet i veien med potensen til noen av oss.

Bare så det er sagt.

*LOL LOL* ! !

Og jeg kan levende forestille meg hvordan de onaniøktene foregår.

Det er altså en vinn-vinn-situasjon, det dere har?

;-D

Skrevet

Bare så det er sagt.

*LOL LOL* ! !

;-D

Skrevet

*LOL LOL* ! !

;-D

Det er selvfølgelig ingen som taper. Mitt motto er at ingen skal tape. Bortsett fra i sport. Og man kan si mye om onani, men noen sport er det ikke.

Bortsett fra kretsmesterskapet her i Odalen, naturligvis, litt utpå natta etter gjeddefestivitasen, som jeg naturligvis vant med et blinkskudd ikke sett i denne delen av landet siden Jarmar fra Laden kløyva det ene øyet til lefsøse-guri fra Bjånn.

Skrevet

Det er selvfølgelig ingen som taper. Mitt motto er at ingen skal tape. Bortsett fra i sport. Og man kan si mye om onani, men noen sport er det ikke.

Bortsett fra kretsmesterskapet her i Odalen, naturligvis, litt utpå natta etter gjeddefestivitasen, som jeg naturligvis vant med et blinkskudd ikke sett i denne delen av landet siden Jarmar fra Laden kløyva det ene øyet til lefsøse-guri fra Bjånn.

*hyler av latter*

:-D

Skrevet

Det eneste jeg liker av dem er Kristin. Men det synes jeg til gjengjeld er et nydelig navn. :)

Skrevet

*Flirer så jeg rister*

Ikke rart jeg aldri kommer meg i seng - må jo bare sjekke 100 nyeste hele tiden...! :o)

Skrevet

Josefine/Josephine-Liker det ikke. Tenker på en egen, gammel dame på sykehj. der jeg jobbet.

Juliane-Julie/a er såååå mye finere!

Christiane-Uptown girl...Sossenavn

Kristin-kjempefint, min beste venninne heter det=)

Skrevet

Josefine/Josephine - det forbinder jeg med dataspill for barn, eller Josephine Baker - jazzsanger fra for lenge siden (tror jeg). Ikke favorittnavn hos meg.

Juliane - Hmmm. Nei, ikke noe for meg. Forbinder det ikke med så mye - Juliane Moore?

Christiane - Min tante Tini heter egentlig Christiane. Hun er herlig!

Kristin - Vel, burde vel like navnet - da vi har en i familien. Men jeg synes det er et utrolig kjedelig navn.

Skrevet

Jeg liker Kristin og evt. Kristina.

De andre blir for dillete, og jeg synes ikke de passer på jenter som ikke er små lenger, hvis du skjønner hva jeg mener.

Julie / Julia i stedet for Juliane kan gå an, men disse har vært veldig vanlige i en periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...