Line Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg liker Kristin og evt. Kristina. De andre blir for dillete, og jeg synes ikke de passer på jenter som ikke er små lenger, hvis du skjønner hva jeg mener. Julie / Julia i stedet for Juliane kan gå an, men disse har vært veldig vanlige i en periode. Jeg kjenner ei lita jente som heter Julianne. Hun kler navnet veldig godt. Josephine er et navn jeg ikke liker noe spesielt, men har ei venninne som heter det. Hun er forøvrig britisk... 0 Siter
Gjest funderer litt til neste barn Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Takk for mange svar! Hva da med kombinasjonen "Juliane Christine" - hvordan høres det ut? Eller er det andre forslag som kan passe som mellomnavn etter Juliane? 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Takk for mange svar! Hva da med kombinasjonen "Juliane Christine" - hvordan høres det ut? Eller er det andre forslag som kan passe som mellomnavn etter Juliane? Hvordan det høres ut? Omtrent som Maud Angelica og Leah Isadora. Slett ikke pent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.