Gå til innhold

Hva kan du om det å leve sunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en latterlig quiz. Akkurat som om det er en vedtatt sannhet at man skal spise 3 hovedmåltider og to mellommåltider om dagen.

Det begynte dumt og ble enda verre. Sannsynligvis var det eneste som ikke var fullstendig idiotisk kalorimengdene i grandis og Cola, forutsatt at journalistene har klart å bruke kalkulatoren korrekt.

Skrevet

"9 av 14. Du kan en del om dette.. Begynn det sunne livet i dag. Lykke til! "

Men jeg tippet på flere, da.

Skrevet

Alt rett, så dette kunne jeg vist. Bare synd jeg ikke praktiserer det... Er mange kilo overvektig...

Gjest M.Angelica
Skrevet

"9 av 14. Du kan en del om dette.. Begynn det sunne livet i dag. Lykke til! "

Men jeg tippet på flere, da.

Fikk det samme som deg.

Men jeg syntes dette var en teit test :P

Skrevet

50% riktig - det var jo ikke særlig bra.

Godt jeg driter i det da ;)

Skrevet

jeg finn 9 av 14:-) bør visst skjerpe meg litt når jeg leser om alle som hadde alt rett;-)

Skrevet

Fikk alt riktig jeg også. :)

Hva er det dere kan som ikke jeg kan :o(

Jeg fikk 6 av 14 jeg.

Skrevet

Hva er det dere kan som ikke jeg kan :o(

Jeg fikk 6 av 14 jeg.

jeg gjetta på maaange:-) hehehe

Skrevet

For en latterlig quiz. Akkurat som om det er en vedtatt sannhet at man skal spise 3 hovedmåltider og to mellommåltider om dagen.

Det begynte dumt og ble enda verre. Sannsynligvis var det eneste som ikke var fullstendig idiotisk kalorimengdene i grandis og Cola, forutsatt at journalistene har klart å bruke kalkulatoren korrekt.

Jeg sjekka mot en halvliters cola som står i kjøleskapet og ingen av tallene på skjermen er i nærheten av det som står på flaska... Der står det at 100 ml (1 dl) inneholder 42 kcal, noe som skulle bli 210 kcal på 5 dl, det laveste alternativet i testen var vel 605?

Skrevet

jeg gjetta på maaange:-) hehehe

Jeg har overhode ikke greie på kalorier :o) Har nok mer greie på fiber og slike ting.

Skrevet

Jeg har overhode ikke greie på kalorier :o) Har nok mer greie på fiber og slike ting.

Ikke jeg heller, kanskje derfor jeg hadde endel feil, ja,ja, pyttsann, vi lever jo ennå da:-)

Skrevet

Ikke jeg heller, kanskje derfor jeg hadde endel feil, ja,ja, pyttsann, vi lever jo ennå da:-)

Det ser ut som jeg overlever bra på det jeg spiser. Knis, jeg har lest så mye matprat her inne at jeg hadde dårlig samvittighet for å servere minstemann pølse og pommes frites til middag i dag.

Skrevet

Det ser ut som jeg overlever bra på det jeg spiser. Knis, jeg har lest så mye matprat her inne at jeg hadde dårlig samvittighet for å servere minstemann pølse og pommes frites til middag i dag.

Pølse og potetstappe på pose her:-) *knise igjen*

Skrevet

Jeg sjekka mot en halvliters cola som står i kjøleskapet og ingen av tallene på skjermen er i nærheten av det som står på flaska... Der står det at 100 ml (1 dl) inneholder 42 kcal, noe som skulle bli 210 kcal på 5 dl, det laveste alternativet i testen var vel 605?

Ja, det laveste tallet var i hvert fall skremmende høyt.

Selv har jeg ikke sjekket, men jeg tviler sterkt på at det er like mye kcal i en halvliter Cola som i en bedre biffmiddag.

Skrevet

Pølse og potetstappe på pose her:-) *knise igjen*

haha, jeg går og henter et par kalde grillpølser jeg ;o)

Jeg er sulten igjen.

Skrevet

haha, jeg går og henter et par kalde grillpølser jeg ;o)

Jeg er sulten igjen.

*gumle*;-) sleng over en her også om du har en og avse;-)

Skrevet

"Hva kan du om det å leve sunt?

Alt riktig! Om du ikke lever sunt nå, har du i allefall gode mulighetr til å klare det. "

Men jeg lever ikke etter det da... glad i pizza, burger, baguette og kebab jeg. Men får i meg masse grønnsaker i burgeren, kebaben og baguetten da.

Vil ikke leve for sunt, da krymper puppene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...