Gjest peanutten Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 http://quiz.dagbladet.no/quiz.html?quiz_id=349 Dette var svaret jeg fikk: Alt riktig! Om du ikke lever sunt nå, har du i allefall gode mulighetr til å klare det. Hm! Og jeg som trodde jeg bare var sånn middels... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 For en latterlig quiz. Akkurat som om det er en vedtatt sannhet at man skal spise 3 hovedmåltider og to mellommåltider om dagen. Det begynte dumt og ble enda verre. Sannsynligvis var det eneste som ikke var fullstendig idiotisk kalorimengdene i grandis og Cola, forutsatt at journalistene har klart å bruke kalkulatoren korrekt. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 "9 av 14. Du kan en del om dette.. Begynn det sunne livet i dag. Lykke til! " Men jeg tippet på flere, da. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Alt rett, så dette kunne jeg vist. Bare synd jeg ikke praktiserer det... Er mange kilo overvektig... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 "9 av 14. Du kan en del om dette.. Begynn det sunne livet i dag. Lykke til! " Men jeg tippet på flere, da. Fikk det samme som deg. Men jeg syntes dette var en teit test 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 50% riktig - det var jo ikke særlig bra. Godt jeg driter i det da 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jeg finn 9 av 14:-) bør visst skjerpe meg litt når jeg leser om alle som hadde alt rett;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Fikk alt riktig jeg også. Hva er det dere kan som ikke jeg kan ( Jeg fikk 6 av 14 jeg. 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hva er det dere kan som ikke jeg kan ( Jeg fikk 6 av 14 jeg. jeg gjetta på maaange:-) hehehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 For en latterlig quiz. Akkurat som om det er en vedtatt sannhet at man skal spise 3 hovedmåltider og to mellommåltider om dagen. Det begynte dumt og ble enda verre. Sannsynligvis var det eneste som ikke var fullstendig idiotisk kalorimengdene i grandis og Cola, forutsatt at journalistene har klart å bruke kalkulatoren korrekt. Jeg sjekka mot en halvliters cola som står i kjøleskapet og ingen av tallene på skjermen er i nærheten av det som står på flaska... Der står det at 100 ml (1 dl) inneholder 42 kcal, noe som skulle bli 210 kcal på 5 dl, det laveste alternativet i testen var vel 605? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jeg gjetta på maaange:-) hehehe Jeg har overhode ikke greie på kalorier ) Har nok mer greie på fiber og slike ting. 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg har overhode ikke greie på kalorier ) Har nok mer greie på fiber og slike ting. Ikke jeg heller, kanskje derfor jeg hadde endel feil, ja,ja, pyttsann, vi lever jo ennå da:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Ikke jeg heller, kanskje derfor jeg hadde endel feil, ja,ja, pyttsann, vi lever jo ennå da:-) Det ser ut som jeg overlever bra på det jeg spiser. Knis, jeg har lest så mye matprat her inne at jeg hadde dårlig samvittighet for å servere minstemann pølse og pommes frites til middag i dag. 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Det ser ut som jeg overlever bra på det jeg spiser. Knis, jeg har lest så mye matprat her inne at jeg hadde dårlig samvittighet for å servere minstemann pølse og pommes frites til middag i dag. Pølse og potetstappe på pose her:-) *knise igjen* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg sjekka mot en halvliters cola som står i kjøleskapet og ingen av tallene på skjermen er i nærheten av det som står på flaska... Der står det at 100 ml (1 dl) inneholder 42 kcal, noe som skulle bli 210 kcal på 5 dl, det laveste alternativet i testen var vel 605? Ja, det laveste tallet var i hvert fall skremmende høyt. Selv har jeg ikke sjekket, men jeg tviler sterkt på at det er like mye kcal i en halvliter Cola som i en bedre biffmiddag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Pølse og potetstappe på pose her:-) *knise igjen* haha, jeg går og henter et par kalde grillpølser jeg ;o) Jeg er sulten igjen. 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 haha, jeg går og henter et par kalde grillpølser jeg ;o) Jeg er sulten igjen. *gumle*;-) sleng over en her også om du har en og avse;-) 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 "Hva kan du om det å leve sunt? Alt riktig! Om du ikke lever sunt nå, har du i allefall gode mulighetr til å klare det. " Men jeg lever ikke etter det da... glad i pizza, burger, baguette og kebab jeg. Men får i meg masse grønnsaker i burgeren, kebaben og baguetten da. Vil ikke leve for sunt, da krymper puppene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.