ShitDiddelyDo Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Legg litt hvetemel øverst på deigen. Og bruk VELDIG mye mel når du baker ut. Hvor lenge skal den steke, sånn cirka? 15-20 min eller så? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hvor lenge skal den steke, sånn cirka? 15-20 min eller så? Njaa, tror kanskje ikke så lenge engang. Ha på så sterk varme du kan, og følg godt med. Se hvordan jeg sa i oppskrifta mht steiking. 0 Siter
favn Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hehe, jeg baker ikke småkaker. Jeg trodde noen skulle henge meg for å sette kokosmakroner til heving (så nemlig det på Nissene på Låven). *plystre* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Njaa, tror kanskje ikke så lenge engang. Ha på så sterk varme du kan, og følg godt med. Se hvordan jeg sa i oppskrifta mht steiking. Oki, takk for alle gode råd. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Oki, takk for alle gode råd. Værs'go! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Værs'go! Nå leste jeg oppskriften din igjen, og jaggu står det ikke der at den er til 4-5 pizzar. Jeg får fryse ned noen porsjoner! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hvordan gikk det? Ble deigen bra? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Er det så at det var noe galt med pizzaen du lagde. Ligger du på sykehus eller noe sånt? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Er det så at det var noe galt med pizzaen du lagde. Ligger du på sykehus eller noe sånt? Jeg tror han har forspist seg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Nå leste jeg oppskriften din igjen, og jaggu står det ikke der at den er til 4-5 pizzar. Jeg får fryse ned noen porsjoner! Hvordan gikk det? Smakte det bra? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Jeg tror han har forspist seg. Pizzaen var veldig god og skal garantert lages ofte framover! Eneste problemet var at jeg ikke hadde noe annet enn lakserolje å helle over pizzaen før jeg spiste den, noe som har medført at jeg har sitti på toalettet fram til nå. Men det var verdt det! 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Pizzaen var veldig god og skal garantert lages ofte framover! Eneste problemet var at jeg ikke hadde noe annet enn lakserolje å helle over pizzaen før jeg spiste den, noe som har medført at jeg har sitti på toalettet fram til nå. Men det var verdt det! Du hadde ikke lakserojle på? I så fall er du spliter pine gal... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Pizzaen var veldig god og skal garantert lages ofte framover! Eneste problemet var at jeg ikke hadde noe annet enn lakserolje å helle over pizzaen før jeg spiste den, noe som har medført at jeg har sitti på toalettet fram til nå. Men det var verdt det! Hehe! Kult at du likte den. Men hvor mange deigemner endte i frysen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Du hadde ikke lakserojle på? I så fall er du spliter pine gal... Hehe, jeg har dårlig humor når jeg er så trøtt at jeg ikke ser land. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Hehe! Kult at du likte den. Men hvor mange deigemner endte i frysen? Hehe, ingen. Men det ble to store pizzaer, og den ene ligger i kjøleskapet og kommer til å bli lunsj om et par timer. Pizzaen var helt klart bestillingspizza-kvalitet, men det eneste jeg har å bemerke er at jeg tror jeg tok litt for mye saus på, i tillegg til at sausen minnet meg litt for mye om pasta, som jeg egentlig ikke er så jævla glad i, så jeg tror jeg må forske litt med sausen før neste gang. Prøve meg fram med litt krydder, koking med diverse, osv. 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hehe, jeg har dårlig humor når jeg er så trøtt at jeg ikke ser land. Man sover dårlig når man har spist for mye mat, vettu 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hehe, ingen. Men det ble to store pizzaer, og den ene ligger i kjøleskapet og kommer til å bli lunsj om et par timer. Pizzaen var helt klart bestillingspizza-kvalitet, men det eneste jeg har å bemerke er at jeg tror jeg tok litt for mye saus på, i tillegg til at sausen minnet meg litt for mye om pasta, som jeg egentlig ikke er så jævla glad i, så jeg tror jeg må forske litt med sausen før neste gang. Prøve meg fram med litt krydder, koking med diverse, osv. Du kan prøve å kjevle ennå tynnere neste gang. Jeg får som regel 6 stk pizzaer ut av den deigen du laga av i går. Også skal du selvsagt egentlig drikke god rødvin til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Man sover dårlig når man har spist for mye mat, vettu Neida, jeg sov som en stein i natt, men jeg var fryktelig trøtt da jeg gikk til sengs i går kveld, like etter at jeg prøvde meg på lakseroljehumor. Det var godt jeg var så trøtt som jeg var, for planen var å dra den langt mer ut, med sykehusbesøk og hele forbanna pakka, i et eget innlegg. Jeg tror trøtthet på meg virker litt som alkohol: Jeg blir rar. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Du kan prøve å kjevle ennå tynnere neste gang. Jeg får som regel 6 stk pizzaer ut av den deigen du laga av i går. Også skal du selvsagt egentlig drikke god rødvin til. Men har du noen sausvarianter? Eller er det sånn at du smører veldig lite saus på? Jeg brukte et glass på hver pizza. Bunnen var helt og holdent overlegen. Kanskje den beste bunnen jeg kan huske at jeg har smakt. Jeg kunne nok kjevlet den tynnere, ja. Men jeg var sulten. Mulig jeg lager en ny til Birmingham - Liverpool førstkommende lørdag. 0 Siter
annegunn Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Neida, jeg sov som en stein i natt, men jeg var fryktelig trøtt da jeg gikk til sengs i går kveld, like etter at jeg prøvde meg på lakseroljehumor. Det var godt jeg var så trøtt som jeg var, for planen var å dra den langt mer ut, med sykehusbesøk og hele forbanna pakka, i et eget innlegg. Jeg tror trøtthet på meg virker litt som alkohol: Jeg blir rar. Du kan få bytte med meg, for jeg er trøtt nå. Og kvalm. Og det er ikke pga for mye pizza eller lakserolje 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.