Gå til innhold

Hjemmelaget pizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt som så at skinke er skinke og holdt meg til den mindre gode men likevel spiselige kokte skinka.

Men til pizza blir det definitivt annen skinke heretter.

Dessuten tror jeg at jeg må forske litt med pepperoni neste gang. Det er jo ubegrensa muligheter, egentlig.

Ubegrensa muligheter, ja, som om jeg skulle sagt det selv.

En av favorittene her er tacokjøttdeig, løk og paprika. det blir så godt at vi godt kan mekke kjøttdeigen de dagene vi ikke har rester....

Forskjellen på god og dårlig spekeskinke er omtrent som forskjellen på norsk rødvin og amarone.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

53

• ShitDiddelyDo

44

• annegunn

30

• Osiris

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Chorizo og tynne skiver svart oliven er en sikker vinner. :)

Mulig jeg spurte om det i går, men hva er chorizo?

Skrevet

Mulig jeg spurte om det i går, men hva er chorizo?

Spansk krydra spekepølse, litt rødaktig i fargen. Flyfly finner sikkert et bilde.

Skrevet

Spansk krydra spekepølse, litt rødaktig i fargen. Flyfly finner sikkert et bilde.

Og det er sånt man slenger oppå pizzaen før man steker den?

Skrevet

Og det er sånt man slenger oppå pizzaen før man steker den?

Jepp. Og litt løk og oliven, for eksempel.

Skrevet

1.-5.10.

Skal du ha noe annet enn aero?

Finner sikkert en genser eller to til Lillemann på Next igjen. Han har vokst fra en del klær i sommer. :) Han er forresten SVÆRT fornøyd med buksa E. kjøpte til han i England. ;)

Skrevet

Finner sikkert en genser eller to til Lillemann på Next igjen. Han har vokst fra en del klær i sommer. :) Han er forresten SVÆRT fornøyd med buksa E. kjøpte til han i England. ;)

Han tror jentungen kjøpte buksa? Hun var ikke med i butikken - men det trenger du forsåvidt ikke fortelle...

Ta noen alternativer denne gangen da, så jeg slipper å finne noen selv :)

Skrevet

Han tror jentungen kjøpte buksa? Hun var ikke med i butikken - men det trenger du forsåvidt ikke fortelle...

Ta noen alternativer denne gangen da, så jeg slipper å finne noen selv :)

Du var da så flink sist! ;)

Skrevet

Du var da så flink sist! ;)

Bra du synes det da :)

Men jeg ikke så vanskelig å be på den fronten, jeg er temmelig glad i å kjøpe tøy :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...