Prozak Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Er dette en spøk? Når du selv skriver innlegg med orddelings- og tegnsettingsfeil, så bør man vel kunne godta at det skjer en og annen i bøkenes verden også, uansett hvor mange datamaskiner de har for å utføre korrektur. Nobody's perfect, vet du. Det er en stor forskjell på skrivefeil i en bok og skrivefeil i et innlegg på et forum. ".........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Ordelingsfeil, gramatisk feil, feil bruk av "tankestrek", manglende stor forbokstav først i setningen...at du tør å åpne kjeften (fingrene)! :-) "..........................................." Jeg har for lange negler - de hemmer meg - - men de er lekre da - jeg har sånn negl-fetisj - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Det er en stor forskjell på skrivefeil i en bok og skrivefeil i et innlegg på et forum. ".........................................." ja, hva jeg vet har jeg ingen ansatte korrekturlesere som går over tullpratet mitt i alle fall 0 Siter
favn Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Ordelingsfeil, gramatisk feil, feil bruk av "tankestrek", manglende stor forbokstav først i setningen...at du tør å åpne kjeften (fingrene)! :-) "..........................................." Grammatisk. ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg har ikke lest den enda. Jeg har lest den flere ganger.. Hadde den som pensum på vgs. Jeg kan godt fortelle hva som skjer 0 Siter
fresja Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Det er mulig det het hveps en gang for veldig lenge siden. Jeg sjekket med min bokmåls ordliste fra 1960 (til kr 4,75), og det het veps da også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.