Gjest gomle Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 På jobben har vi et par yngre gutter, underkant av 30, og jeg er 35. Er det lov til å flørte litt med dem, eller synes guttene at vi på 35 er "gamle griser"? Jeg er gift, og det er de også, så det er ikke snakk om å sjekke opp altså. Jeg bare lurer på hva dere gutter synes er aldersgrensen for om det er ok å flørte litt eller om det er ekkelt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg jobber av og til sammen med noen unggutter som er 10-12 år yngre enn meg og de er skikkelig søte da! ) Men flørte med dem? Nei, det synes jeg blir for dumt på arbeidsplassen. Plutselig legger den ene parten mer i det enn den andre og så har man det gående. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Mange liker gamle ting. Rosemalte, tørre og sprukne. Nei da. Kos deg med unge bukker du, det skulle ikke forundre meg om du fikk en på kroken. Men gamle griser er ikke bare menn, og det er kort vei fra eldre sjarm til gammel gris. 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg får ikke gjort sånn jeg - hehe -for jeg har en uvane med å kalle menn som er yngre enn meg - for "lille venn". Jeg er visst en sånn man kommer o betror seg til - en slags "mor godjherta" eller noe sånt 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg får ikke gjort sånn jeg - hehe -for jeg har en uvane med å kalle menn som er yngre enn meg - for "lille venn". Jeg er visst en sånn man kommer o betror seg til - en slags "mor godjherta" eller noe sånt Jobbens svar på moder Theresa? 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 En gang i tida kunne bare menn være gamle griser, det var tider det. Da kunne man dyrke sine interesser i fred. I riktig gamle dager var det helt vanlig at kona var 10-20 år eldre, de hadde helt andre grunner for å gifte seg enn sex. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hvis du er en gammel gris på 35, så er det rart at disse guttene vil flørte med deg:-) Men er du ei jente på 35, så synes jeg ikke dette høres rart ut i det hele tatt. Ikke var det så store aldersforskjellen på dere heller. Flørt i vei og kos deg, disse guttene/mennene vil sette stor pris på det:-) 0 Siter
Gjest oooop Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 øhhh.....det er snakk om 5 år...Ingenting det da. Og er 30 åringer gutter? 20 åringer er gutter... 0 Siter
damedame Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Prøv såvidt så ser du vel fort om de gidder eller ei Er vel slik man starter flørting uansett alder(sforskjell). Prøver seg frem. Om jeg var mann og du ei gammel rosin, ville jeg spist deg umiddelbart. Go for it. Prøv. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Gi deg a! ;-) Jeg er 31, og flørter med gutter som er yngre enn meg hele tiden jeg..Føler meg ikke så veldig grisete for det altså. Jeg har dessuten gått ut med folk som er langt mere enn fem år yngre enn meg og jeg da,jeg synes ikke det er noen kjempe aldersforskjell akkurat. Under 20, da er de litt unge i hodet gjerne, (men mange av demkan være fine å se på fordet..;-)) men alt over sånn 22-23 er da i grunn relativt jevngammelt sånn i flørtesammenheng? Skal jeg være gammel gris for slikt altså? Hmpf! ;-) *liker dem unge & spretne;-)* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Selvfølgelig er det bare å flørte. Sånt liker vi. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Er det i det heletatt mulig å stille et slikt spørsmål, når alderforskjellen er 5-6 år??? Jeg trodde det dreide seg om 17 år gamle gutter. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg synes egentlig du har PLIKT til å flørte litt med de yngre gutta, jeg. 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg synes egentlig du har PLIKT til å flørte litt med de yngre gutta, jeg. Eller de yngre gutta har plikt til å flørte med eldre kvinner, det kalles eldreomsorg. 0 Siter
favn Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Man må ikke være født på samme dagen for å flørte. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hæ? Synes du virkelig det er noen aldersforskjell å snakke om? 0 Siter
amber sun Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Klart du kan flørte med dem! Det er jo noe som gjør en arbeidsdag litt morsommere, det å kunne flørte litt innimellom. Og aldersforskjellen spiller da ingen rolle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Klart du kan, det er jo halve moroa og flirte. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 *LOL* Det er ikke akkurat noen aldersforskjell å snakke om. 0 Siter
favn Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Klart du kan, det er jo halve moroa og flirte. Jeg trodde det var bare Wenche Foss og Per Aabel som sa 'flirte'. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.