Gå til innhold

Kan man flørte med yngre gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben har vi et par yngre gutter, underkant av 30, og jeg er 35. Er det lov til å flørte litt med dem, eller synes guttene at vi på 35 er "gamle griser"? Jeg er gift, og det er de også, så det er ikke snakk om å sjekke opp altså. Jeg bare lurer på hva dere gutter synes er aldersgrensen for om det er ok å flørte litt eller om det er ekkelt?

Skrevet

Jeg jobber av og til sammen med noen unggutter som er 10-12 år yngre enn meg og de er skikkelig søte da! :o) Men flørte med dem? Nei, det synes jeg blir for dumt på arbeidsplassen.

Plutselig legger den ene parten mer i det enn den andre og så har man det gående.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Mange liker gamle ting. Rosemalte, tørre og sprukne.

Nei da. Kos deg med unge bukker du, det skulle ikke forundre meg om du fikk en på kroken. Men gamle griser er ikke bare menn, og det er kort vei fra eldre sjarm til gammel gris.

Skrevet

Jeg får ikke gjort sånn jeg - hehe -for jeg har en uvane med å kalle menn som er yngre enn meg - for "lille venn". Jeg er visst en sånn man kommer o betror seg til - en slags "mor godjherta" eller noe sånt :)

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg får ikke gjort sånn jeg - hehe -for jeg har en uvane med å kalle menn som er yngre enn meg - for "lille venn". Jeg er visst en sånn man kommer o betror seg til - en slags "mor godjherta" eller noe sånt :)

Jobbens svar på moder Theresa?

:)

Gjest schnachtswürde
Skrevet

En gang i tida kunne bare menn være gamle griser, det var tider det. Da kunne man dyrke sine interesser i fred.

I riktig gamle dager var det helt vanlig at kona var 10-20 år eldre, de hadde helt andre grunner for å gifte seg enn sex.

Skrevet

Hvis du er en gammel gris på 35, så er det rart at disse guttene vil flørte med deg:-) Men er du ei jente på 35, så synes jeg ikke dette høres rart ut i det hele tatt.

Ikke var det så store aldersforskjellen på dere heller.

Flørt i vei og kos deg, disse guttene/mennene vil sette stor pris på det:-)

Skrevet

øhhh.....det er snakk om 5 år...Ingenting det da.

Og er 30 åringer gutter?

20 åringer er gutter...

Skrevet

Prøv såvidt så ser du vel fort om de gidder eller ei :)

Er vel slik man starter flørting uansett alder(sforskjell). Prøver seg frem.

Om jeg var mann og du ei gammel rosin, ville jeg spist deg umiddelbart. Go for it. Prøv.

laguna1365380434
Skrevet

Gi deg a! ;-) Jeg er 31, og flørter med gutter som er yngre enn meg hele tiden jeg..Føler meg ikke så veldig grisete for det altså.

Jeg har dessuten gått ut med folk som er langt mere enn fem år yngre enn meg og jeg da,jeg synes ikke det er noen kjempe aldersforskjell akkurat.

Under 20, da er de litt unge i hodet gjerne, (men mange av demkan være fine å se på fordet..;-)) men alt over sånn 22-23 er da i grunn relativt jevngammelt sånn i flørtesammenheng?

Skal jeg være gammel gris for slikt altså? Hmpf! ;-)

*liker dem unge & spretne;-)*

Skrevet

Selvfølgelig er det bare å flørte. Sånt liker vi.

Skrevet

Er det i det heletatt mulig å stille et slikt spørsmål, når alderforskjellen er 5-6 år???

Jeg trodde det dreide seg om 17 år gamle gutter.

Skrevet

Jeg synes egentlig du har PLIKT til å flørte litt med de yngre gutta, jeg.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg synes egentlig du har PLIKT til å flørte litt med de yngre gutta, jeg.

Eller de yngre gutta har plikt til å flørte med eldre kvinner, det kalles eldreomsorg.

Skrevet

Hæ? Synes du virkelig det er noen aldersforskjell å snakke om?

Skrevet

Klart du kan flørte med dem!

Det er jo noe som gjør en arbeidsdag litt morsommere, det å kunne flørte litt innimellom. :)

Og aldersforskjellen spiller da ingen rolle.

Skrevet

*LOL*

Det er ikke akkurat noen aldersforskjell å snakke om.

Skrevet

Klart du kan, det er jo halve moroa og flirte.

Jeg trodde det var bare Wenche Foss og Per Aabel som sa 'flirte'.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...