Gå til innhold

Det er da litt å glede seg over..tross alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kollektivtrafikk-forkjemper, SV-politiker og Nei til EU-general Heming Olausen ble tatt i 127 km/t i 80-sonen, melder Aftenposten nett, og fyren risikerer nå fengselsstraff.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1118594.ece

Denne Olausen vil ha folk bort fra veiene og over på kollektivtransport, selvsagt senke fartsgrensene og har sikkert ivret for strengere straffer for fartsovertredelser.

Morsomt da å atter en gang få bekreftet det avsindige sprik mellom liv og lære som vi finner hos sv'ere.

Skrevet

"Morsomt da å atter en gang få bekreftet det avsindige sprik mellom liv og lære som vi finner hos sv'ere."

Klart det. Det skal selvfølgelig ikke mer til enn et slikt tilfelle før man kan konkludere med at "slik er sv-ere".

Ellers er det jo usannsynlig barnslig, politisk sett og ellers, å glede seg over slikt. Man kan glede seg over at folk som holder på på den måten blir tatt, men den barnslige skadefryden gjør jo resten av de politiske uttalelsene mildt sagt lite interessante å ta seriøst.

".........................................."

Skrevet

Den likte jeg!

Et sidespor; Var det ikke snakk om at dobbelstraff ikke kunne ilegges iflg EU? Dvs, det skulle ikke være mulig å få fengselstraff OG miste sertifikatet? Noe i den duren?

Skrevet

"Morsomt da å atter en gang få bekreftet det avsindige sprik mellom liv og lære som vi finner hos sv'ere."

Klart det. Det skal selvfølgelig ikke mer til enn et slikt tilfelle før man kan konkludere med at "slik er sv-ere".

Ellers er det jo usannsynlig barnslig, politisk sett og ellers, å glede seg over slikt. Man kan glede seg over at folk som holder på på den måten blir tatt, men den barnslige skadefryden gjør jo resten av de politiske uttalelsene mildt sagt lite interessante å ta seriøst.

Var det mine uttalelser som ikke bør tas seriøst etter dette innlegget, eller var det Olausens?

Skrevet

Var det mine uttalelser som ikke bør tas seriøst etter dette innlegget, eller var det Olausens?

Dine halvparanoide, halvfascistiske politiske innlegg har vel aldri vært av typen som burde tas seriøst. (Sånn uten at dette var ment som noe mer av et personangrep enn ren fakta)

Skrevet

Den likte jeg!

Et sidespor; Var det ikke snakk om at dobbelstraff ikke kunne ilegges iflg EU? Dvs, det skulle ikke være mulig å få fengselstraff OG miste sertifikatet? Noe i den duren?

Det hadde jo vært morsomt om norske bil-hatende politikere måtte gå litt tilbake på det avsindige straffenivået de har lagt seg på.

Denne Olausen er sikkert en drittsekk, men å bure fyren inne for 127 km/t ( i tillegg til hauger av tusenlapper i bot) er jo absurd, i alle fall hvis veien på stedet var av bra standard.

Vi kan jo håpe at også Olausen innser dette etter en måned på cella...præhæhæ..sammen med voldsmenn og annet fanskap som omtrent fikk samme straffa.

Skrevet

Den likte jeg!

Døh, ifølge politiadvokaten her på stedet er ikke det å miste førerkortet en STRAFF. Det er bare en reaksjon fra staten på ditt tillitsbrudd; å få førerkort er en tillitserklæring fra Staten, og bryter du den må de reagere. Jeg kjørte nemlig "bittelitt" for fort i fjor og mistet lappen, så dette har jeg hørt med egne ører.

Det er bota/fengselsstraffen som er straff.

Skrevet

samme glede (skadefryd) som da Carl I Hagen ble tatt i å kaste søppel i en container han ikke har noe med.

:)

Skrevet

Dine halvparanoide, halvfascistiske politiske innlegg har vel aldri vært av typen som burde tas seriøst. (Sånn uten at dette var ment som noe mer av et personangrep enn ren fakta)

Du er en underlig skrue, du prozzie.

Jeg har merket meg at det sjelden går bra når du forviller deg ut i tråder som omhandler sammensatte problemstillinger. Har du også merket det?

Eg godt råd må være å holde seg til analtråder og slikt, mer i tråd med kjernekompetansen din, for å si det slik.

Jeg håper du ikke blir fornærmet over dette. Det er godt ment, vet du :-)

Skrevet

Jeg har merket meg at det sjelden går bra når du forviller deg ut i tråder som omhandler sammensatte problemstillinger. Har du også merket det?

Eg godt råd må være å holde seg til analtråder og slikt, mer i tråd med kjernekompetansen din, for å si det slik.

*LOL*

Skrevet

*Gjesp*

".................................."

Skrevet

Døh, ifølge politiadvokaten her på stedet er ikke det å miste førerkortet en STRAFF. Det er bare en reaksjon fra staten på ditt tillitsbrudd; å få førerkort er en tillitserklæring fra Staten, og bryter du den må de reagere. Jeg kjørte nemlig "bittelitt" for fort i fjor og mistet lappen, så dette har jeg hørt med egne ører.

Det er bota/fengselsstraffen som er straff.

Det hjelper faktisk ikke hva den lokale smånazisten breker ut i triumf, så lenge EU sier noe annet. Alternativt så er det dobbelstraff å få bot og å miste sertifikatet samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...