Gå til innhold

Holdbarhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lagde sånn pakkemiddag (eller hva jeg skal kalle de..) fra Toro som heter Green Curry på lørdag og det ble litt igjen så jeg satte både kjelen med ris og den med kjøtt og saus i kjøleskapet. De står der fortsatt. Kan jeg varme det opp og spise det nå? Hadde du gjort det? Det har stått kaldt hele tiden og den SER ikke rar ut, men hadde du spist det etter tre dager? :)

Skrevet

Det holder seg vel som ferskvare, dvs 2-3 dager. Jeg hadde ikke hatt noe imot å spise det i dag om det lukter bra og ser bra ut.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke spist det. Men så er jeg rimelig sær på sånt også, da.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvis den både lukter og er ok ut hadde jeg spist den.

Skrevet

Jobbet på ferskvarekjøkken for mange år siden. De sa generelt at gjennomstekt mat holder i 7 dager i kjøleskap. Etter 3 dager hadde i hvertfall jeg spist det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...