Gå til innhold

Toefl-testen, anybody??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt toefl-testen? Skal ta den om en måneds tid og er usikker på hvor mye det er nødvendig å forberede seg. Hvor høyt er nivået på testen? Trenger å skåre mellom 530 og 570 ca, men helst så bra som mulig selvfølgelig :o) Har tatt en internett-demo og gjorde det bra der, men vet ikke om nivået er det samme på den ordentlige testen.

Skrevet

Som regel har ikke nordmenn noen store problemer med Toefl-testen.

Skrevet

Tok den for 15 år siden!

Jeg hadde en sånn bok tror jeg, husker ikke hva den het, men det var sånn forberedelses-sak til TOEFL-testen.

Har inntrykk av at de fleste nordmenn klarer testen bra.

Før var det ihvertfall masse multiple-choice, og det er jo ganske greit.

Skrevet

Nå er det riktignok noen år siden jeg tok den, men det gikk kjempegreit ikke noe vanskelig i det hele tatt.

Har du forresten en link til den testen du tok?

Skrevet

Veldig enkelt syns jeg. Kan være greit å forberede seg i forhold til typen oppgaver, men utover det gjorde jeg ikke så mye. Fikk nesten 100% rett.

Skrevet

Nå er det riktignok noen år siden jeg tok den, men det gikk kjempegreit ikke noe vanskelig i det hele tatt.

Har du forresten en link til den testen du tok?

Har dessverre ingen link, søkte på google og fikk opp masse treff. Var en eller annen toefl-demo, men den var ikke publisert at toefl-distributørene, ettersom jeg kan huske..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...