drizzle Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 av dere har møtt en eller flere kjærester via nettet, for eksempel på "møteplasser" og sjekkesider? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 *Rekker hånda i været* Og jeg kjenner flere par som møttes på samme måten. ) 0 Siter
Gjest ingen, men Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 En dame jeg kjenner møtte en via annonse i avis, og nå har de vært gift i over ti år. 0 Siter
Gjest Nettvenn og ICQ Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Vi er enige om at min kjære fant meg et slikt sted for tre år siden. Nå har vi nettopp flyttet sammen, og han er like god :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det fantes ikke internett den gangen jeg traff kona og ikke var det noen som hadde hørt om det en gang. Det var vel knapt innlagt vann den gangen, hehe. Dette må ha vært i steinalderen en gang tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.