romma Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Min far 76 år ble bypassoperert på Feiringklinikken i Juni (med 4 tette årer) Han hadde jevn fysisk framgang helt til for 5 uker siden. Da ble han kortpustet. Når han reiser seg og går 5 skritt er han helt utkjørt. Han får for lite oksygen.Han er sjekket ut for lungeproblemer som visstnok viser at alt der er iorden. Legen har seponert Albyl-e! og gitt ham MARAVAN Har dere liknende erfaringer? Det virker som legene bare vil la det være slik. Far er ingen survekopp og det skal MYE til før han bekymrer seg. Men nå begynner han å lure på hva dette er. Jeg må bare innrømme at jeg er skeptisk igjen. Etter at jeg før innleggelsen til operasjonen på Feiring erfarte at Elverum sykehus holdt ham tilbake i 1 uke, med påstand om at han ikke trengte noen rask videresending. Etter 1 time på Feiring fant de 4 tette årer. Håper på positivt svar Kristin Solberg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199207-plager-etter-bypassoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.