Gå til innhold

Mobil og bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker du i mobilen når du kjører bil? Mange synes nemlig jeg er sær som ikke tar mobiltelefonen når jeg kjører. Jeg ser jo også at mange kjører og snakker samtidig, så forbudet har tydeligvis ikke gitt noe særlig resultater.

Skrevet

Ja, jeg snakker svært ofte i mobil når jeg kjører.

Bruker som regel handsfree, men slett ikke alltid.

Skrevet

Har du ikke handsfree da ;o) Jeg har en trådløs og synes den er helt suveren til mitt bruk.

Skrevet

Ja jeg snakker i mobilen når jeg kjører bil, bruker vanligvis handsfri, men nå har jeg rotet den bort....

Skrevet

Jeg bruker alltid handsfree når jeg snakker i bilen.

Har handsfree'en liggende fast i bilen, slik at den ikke blir rotet bort eller ødelagt.

Gjest dumt forbud
Skrevet

Skulle det ikke mer til enn en telefonsamtale før jeg ble farlig i trafikken, ville jeg valgt å la bilen stå.

Skrevet

Ja, hvis telefonen ringer mens jeg kjører, tar jeg den. Jeg ringer veldig sjelden selv mens jeg kjører, men jeg både leser og skriver meldinger...

Jeg blir mer forstyrret av barna som roper "Se på meg, mamma" eller de krangler eller de mister noe jeg må ta opp....

Skrevet

Ja, jeg gjør nok det (uten handsfri, selv om jeg har det et eller annet sted ...).

Skrevet

Du kan jo kjøre til side da og snakke. Jeg snakker lite i mb, men ringer den når jeg kjører så tar jeg den og stopper ved første anledning. Men det skjer ikke så ofte den ringer når jeg kjører bil.

Kjører jeg mc, noe jeg stort sett gjør, så hører jeg den ikke.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg bruker alltid handsfree når jeg kjører bil.

Skrevet

Det hender seg at jeg snakker i mobil når jeg kjører bil ja. Har ikke handsfree, men burde selvsagt skaffe meg det.

Ting jeg gjør mye oftere når jeg kjører bil er å skifte cd, drikke kaffe, snakke med ungene i baksetet osv. Jeg er mye farligere i trafikken da...

Skrevet

Du kan jo kjøre til side da og snakke. Jeg snakker lite i mb, men ringer den når jeg kjører så tar jeg den og stopper ved første anledning. Men det skjer ikke så ofte den ringer når jeg kjører bil.

Kjører jeg mc, noe jeg stort sett gjør, så hører jeg den ikke.

Jeg tror ikke noen telefoner er så viktig at de ikke kan vente til jeg kommer hjem. Gidder ikke å pese med å finne en plass å stoppe.

Jeg nekter å la telefonen styre meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...