Gå til innhold

Hva skjer'a? Telenor fuckings internett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var tiscali-kunder, og ble derfor med i lasset over til Telenor nå i sommer.

Tiscali hadde så og si 0 nedetid, med Telenor opplever vi omtrent hver dag (i perioder) plutselig nedetid i 5 minutter av gangen. Irriterende.

MEN, nå... og dette blir jo bare for dumt da. Av alle sider jeg og samboeren min forsøker så er det kun doktoronline.no og programmet Skype som funker, alt annet sier at vi ikke har kontakt med internett.

Alt er selvsagt restartet og sånn, men nå er det like før en hissig hissigpropp finner fram telefonnr til Telenor og banner litt.

Dersom ikke dette er et problem over resten av kloden og da...?

Skrevet

Alt er restartet, sier jeg og glemmer at jeg selvfølgelig ikke har restartet pcen min. Men nå har jeg gjort det, og det funker som det skal...

Gjest jubajubahalleluja
Skrevet

Jotakk , så det inne på spillsonen, halvparten av spillerene falt ut der.

Juba, juba, jeg er fri fra Telenor.

Skrevet

Tja, den eneste jeg kjenner med telenor falt av iallefall.

Mulig det er serveren som skal slå opp hvilken IP sidene har som er nede (DNS), siden dere tydeligvis får opp enkelte ting. Men det blir jo bare spekulering.

Står ingenting under telenors driftsmeldinger.

Skrevet

Jeg har akkurat slitt med det samme og snakket med kundeservice. Det er oppdateringer på internett linja.

Jeg er sur for mailen min har ikke virket i snart ei uke men nå virker den plutselig igjen. Jeg sliter med oppkoblingen og kommer ikke inn på msn.

Det skulle være over om et par uker :o(

Skrevet

Internetten min er fullstendig psyk den også, men jeg kommer inn på andre sider enn DOL i alle fall, så akkurat der er det sikkert Telenor.

Slå'rem ner!! ;-)

Skrevet

Alt er restartet, sier jeg og glemmer at jeg selvfølgelig ikke har restartet pcen min. Men nå har jeg gjort det, og det funker som det skal...

Hehehe... :-p

Men nå er det Judging Amy.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"Hva skjer'a? Telenor fuckings internett... "

hahahaha, ellers så koselige Åsemor, har blitt sint:)

Skrevet

Sikkert et PEBKAC problem :-)

"..................................."

Skrevet

Sikkert et PEBKAC problem :-)

"..................................."

et hva?? hehehe

Skrevet

et hva?? hehehe

PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair. Den aller, aller vanligste problemtypen :-)

"..........................................."

Skrevet

PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair. Den aller, aller vanligste problemtypen :-)

"..........................................."

*skjemmes* hihihi men uansett ser det ut til at problemet var "virkelig" en stund!! trøster meg med det jeg;-)

Skrevet

Jeg hadde problemer med Telenor i går kveld, men jeg vet de driver med noe forandring av systemet for tiden, og at det derfor kan oppstå et og annet problem.

Men jeg har hatt problemer med dol de siste dagene. Plutselig henger det grusomt.

Skrevet

Var på onlinebanditt og nettopp startet turnering da alt stoppet opp der.

turneringen måtte begynne på nytt igjen 30 min senere.

Alle sammen datt ut der

men det varte jo bare ett par minutter da.

Har ellers ikke hatt noen spesielle problemer med telenor de to siste mnd jeg.

før dette hadde vi en del problem med ip telefonen vår,men ikke etter vi fikk nytt modem,sikker på at feilen ikke ligger hjemme hos dere også da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...