Gå til innhold

Badstue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det faktisk litt (les: ganske) klaustrofobisk å sitte i badstue?

Har ikke gjort det siden jeg var 16, fordi jeg synes det er veldig ubehagelig. Altfor varmt, klamt og alt for tykk dør, som _kan_ "gå i vranglås", til tross for at der ikke er lås... :)

Hva synes du? Behagelig eller ubehagelig?

Skrevet

Ubehagelig, uten tvil. Altfor varmt, og følelsen av å ikke få puste ordentlig luft. ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Helt klart ubehagelig, jeg klarer ikke å puste skikkelig i en badstue.

Skrevet

Behagelig synes jeg, men liker best dampbadstu ( men noen drypp av gode urter, gir så god lukt).

Det er kjempedeilig med en halv time i svømmehallen og avslutte med badstu. Gjerne også veksle litt.

Skrevet

Jeg er enig med blomsterløk og mariaflyfly. Får ikke puste, og det er ubehagelig

synes

Skrevet
  asterix skrev (På 21.9.2005 den 8.00):

Vanvittig deilig. Tar badstue 5-6 ganger i uka. :-)

Deilig? Er det mulig?

Tar du dampbad, du også da, i likhet med Hønemor?

Skrevet
  damedame skrev (På 21.9.2005 den 8.06):

Deilig? Er det mulig?

Tar du dampbad, du også da, i likhet med Hønemor?

Vi har vedfyrt badstue og slenger vann på etter lyst og dagsform.

Om du føler at det er for varmt og vanskelig å puste vil jeg anbefale å ha lav luftfuktighet.

Gjest angelina999
Skrevet

Litt av begge deler, men mest ubehagelig. Føler jeg ikke får puste skikkelig.

Skrevet

Deilig om man bare sitter i noen veldig få minutter. Ville aldri hatt det hjemme.

Skrevet

Lenge siden jeg har tatt badstu, men jeg syns det var deilig, men klarte ikke sitte lenge, da fikk jeg litt klaustrofobi. Nå har jeg steamkabinett og det er kjempedeilig, jeg bruker det hver dag og har ofte noen dråper velduftene eteriske oljer i.

Skrevet

Jeg synes det er svært behagelig, men så har jeg tatt badstu siden jeg var guttunge også.

Har også prøvd finsk sauna, med isbading.

Skrevet

Det er behagelig, syns jeg. Men det er sjelden jeg har hatt mulighet til det, eller tid, men jeg syns det er godt å sitte der når jeg først har sjansen. :)

Skrevet

Jeg liker å ta badstue, tar det ofte etter at jeg har trent på treningsstudiet. Føler meg litt bortskjemt der inne :)

Men jeg liker å ligge på nederste benk, lenger oppe er det som regel for varmt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Klaus klaus klaus -eneste jeg klarer å tenke når jeg sitter inne ei badstu. Umulig å puste!

Holder meg unna sånt jeg, tar heller kalde badstuer ;)

Skrevet

Jeg har ALDRI klart å sitte i badstue. Idet døra smeller igjen, er jeg sikker på at jeg aldri vil komme meg ut igjen. Jeg får faktisk uggen følelse i brystet bare av å tenke på det, usj. Og så kan man jo ikke puste ordentlig inni der heller, nei huff, gi meg heller et langt varmt bad *vil ha badekar*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...