Gå til innhold

Hvor mange studiepoeng må man ha om man

Anbefalte innlegg

Gjest assistent i helsen
Skrevet

skal søke på stilling som miljøarbeider?

Skrevet

Jeg mener da bestemt at man ikke behøver studiepoeng for å søke jobb som miljøarbeider.

Har du ikke lest så mye, så kommer du nok allikevel langt med ev. tidligere erfaring (og her kan du vise til det meste, ikke bare jobberfaring) og om de får inntrykk av at du kan passe til jobben.

Gjest assistent i helsen
Skrevet

Jeg mener da bestemt at man ikke behøver studiepoeng for å søke jobb som miljøarbeider.

Har du ikke lest så mye, så kommer du nok allikevel langt med ev. tidligere erfaring (og her kan du vise til det meste, ikke bare jobberfaring) og om de får inntrykk av at du kan passe til jobben.

Jeg jobber annenhver helg nå som assistent, og jeg lurer på om jeg skal søke jobb 3. hver helg som miljøarbeider. Det er kanskje dumt av meg å gå ned i stillingsprosent, men om jeg hadde fått bedre tittel (for å si det på den måten....) hadde nok det vært fint. Men jeg tror de ansetter noen som assistenter i steden for miljøarbeidere om de ikke har nok utdanning/erfaring?

Skrevet

Trodde det var slik at stilling som miljøterapeut må man ha utdanning, men miljøarbeider ikke utdanning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...