Gjest assistent i helsen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 skal søke på stilling som miljøarbeider? 0 Siter
damedame Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg mener da bestemt at man ikke behøver studiepoeng for å søke jobb som miljøarbeider. Har du ikke lest så mye, så kommer du nok allikevel langt med ev. tidligere erfaring (og her kan du vise til det meste, ikke bare jobberfaring) og om de får inntrykk av at du kan passe til jobben. 0 Siter
Gjest assistent i helsen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg mener da bestemt at man ikke behøver studiepoeng for å søke jobb som miljøarbeider. Har du ikke lest så mye, så kommer du nok allikevel langt med ev. tidligere erfaring (og her kan du vise til det meste, ikke bare jobberfaring) og om de får inntrykk av at du kan passe til jobben. Jeg jobber annenhver helg nå som assistent, og jeg lurer på om jeg skal søke jobb 3. hver helg som miljøarbeider. Det er kanskje dumt av meg å gå ned i stillingsprosent, men om jeg hadde fått bedre tittel (for å si det på den måten....) hadde nok det vært fint. Men jeg tror de ansetter noen som assistenter i steden for miljøarbeidere om de ikke har nok utdanning/erfaring? 0 Siter
Gjest vendi Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Trodde det var slik at stilling som miljøterapeut må man ha utdanning, men miljøarbeider ikke utdanning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.