damedame Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har bare brukt to spinningsaler aktivt, og husker ikke helt hvordan den første var. ...men den som jeg bruker nå er rimelig udelikat. Senteret forøvrig er helt strålende, men altså, spinningsalen...: Kommer man inn _etter_ en time, regner det omtrent svette fra taket. Har faktisk opplevd at det drypper svette ned på bak og stump (ugh) underveis i timen. Er det bare her det er ekstremt dårlig ventilasjon, eller opplever noen det samme på sitt senter? 0 Siter
Atene Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Dette høres fysisk umulig ut. Hvordan kommer svetten opp i taket ? 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Dette høres fysisk umulig ut. Hvordan kommer svetten opp i taket ? Hørt om vanndamp? 0 Siter
damedame Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Dette høres fysisk umulig ut. Hvordan kommer svetten opp i taket ? Kondens. Det er ikke umulig, tro meg Kommer på at jeg har brukt to saler til, og der var det god ventilasjon, så det er nok bare mitt nåværende senter som er ekstremt dårlig akkurat her. 0 Siter
....AV Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hørt om vanndamp? Vanndamp er vann, ikke svette. 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Vanndamp er vann, ikke svette. Svette er jo vann det også! 0 Siter
....AV Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Svette er jo vann det også! Ja, pluss en del andre stoffer slik som salt, urea og 2-metylfenol and 4-metyfenol. Det er vannet som fordamper og evt. faller ned igjen. 0 Siter
Atene Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hørt om vanndamp? Ja, men som AV sier, det er ikke svette. 0 Siter
Atene Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Kondens. Det er ikke umulig, tro meg Kommer på at jeg har brukt to saler til, og der var det god ventilasjon, så det er nok bare mitt nåværende senter som er ekstremt dårlig akkurat her. Det tror jeg på. Men kondensvann er noe annet enn svette. 0 Siter
damedame Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Det tror jeg på. Men kondensvann er noe annet enn svette. Jeg bryr meg ikke så mye om hva det er, jeg kommer nok alltid til å føle at det er ekkelt uansett :/ - luften og lukten der inne tatt i betraktning. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ta det opp med ledelsen på senteret, få med deg flere av de andre som trener der, det må jo være flere enn du som syns det er ubehagelig, det hjelper å si ifra... Jeg har jobbet som spinniginstruktør, og sammen med flere av de som trente der, fikk vi kranglet oss til å få flyttet hele spinningsalen til et rom med bedre ventilasjon. Stå på krava! 0 Siter
mAd Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det tror jeg på. Men kondensvann er noe annet enn svette. Men ville du smakt på kondensvannet i en spinningsal? All kondensen kommer jo fra svette, og den vil nok være rimelig salt og ekkel, så jeg ville definitivt syntes det var ubehagelig å ha time der *grøsse* 0 Siter
Atene Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Men ville du smakt på kondensvannet i en spinningsal? All kondensen kommer jo fra svette, og den vil nok være rimelig salt og ekkel, så jeg ville definitivt syntes det var ubehagelig å ha time der *grøsse* Kondens er ren vanndamp. Men jeg vet jo ikke hva slags andre typer skitt som finnes i taket, så nei, jeg synes ikke det er ok. Men svette er det ikke. 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ja, pluss en del andre stoffer slik som salt, urea og 2-metylfenol and 4-metyfenol. Det er vannet som fordamper og evt. faller ned igjen. Så utrolig vanskelig du er da? Har du mensen eller? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Nei, dette har jeg ikke opplevd. Senteret burde fikse ventilasjonen, det rommet er en tikkende fuktskade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.