Gå til innhold

Pønky, Carpe, Mio.....


Spirea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Som innehaver av sort belte på nevnte område ser jeg nødvendigheten av å være tilstede:o)

Detta blir bra. Dem får bare la vær dem som ikke vil da, se - som vi gråter. Har pussa gulrottennna og er klar for aksjon "støvsuging av lommebok" *hrmpf*

*motfa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning så er Pønky i Østerrike, så jeg tviler på om hun kommer:-)))

Auda - det var ille. Meneh - du som er så tøff og kjekk... du dukker kanskje opp du da? *s* vi damene er heeeelt ufarlige ;o) Lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda - det var ille. Meneh - du som er så tøff og kjekk... du dukker kanskje opp du da? *s* vi damene er heeeelt ufarlige ;o) Lover!

Nåja, jeg er hverken kjekk eller tøff, så jeg tror nok at jeg står over:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning så er Pønky i Østerrike, så jeg tviler på om hun kommer:-)))

Døh.....nå har jeg ordna meg green card og greier....gjelder å kjenne sin besøkelsestid skal jeg si Dem:o)

Neste uke du lissom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg er hverken kjekk eller tøff, så jeg tror nok at jeg står over:-))

Ikke at jeg blir skuffa - langtifra. Men du vet, hvis du starter sånn rundt 15.00 så er du høy og mørk innen vi andre setter oss til bords *s*

Helt seriøst (i den grad jeg er istand til det... ) dumt at du ikke stiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh.....nå har jeg ordna meg green card og greier....gjelder å kjenne sin besøkelsestid skal jeg si Dem:o)

Neste uke du lissom.....

Nei - sant? Har'em ikke bedre vett så har'em ikke det. Jeg har sett mannfolk som ikke kjenner sin besøkelsestid før jeg... dem trur'ikke får'em får se det ;o)) Tenk hva Carpe går glipp av nå *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg blir skuffa - langtifra. Men du vet, hvis du starter sånn rundt 15.00 så er du høy og mørk innen vi andre setter oss til bords *s*

Helt seriøst (i den grad jeg er istand til det... ) dumt at du ikke stiller.

Høy kan jeg til en viss grad bli, men jeg skal drikke utrolig mye mengder skal jeg bli mørk. Det er noe jeg aldri kommer til å bli:-))

Ikke blir jeg kjekk heller, selv om dere damer skulle helle innpå uante mengder fludium.....

Jeg tror jeg trener i kveld og nøyer meg med å ønske dere lykke til jeg, tror jeg:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...