Gjest Brukket hjerte... Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg sitter her og ser på høstsola med blandede følelser. Jeg har så vondt inni meg pga kjærlighetssorg. Jeg fant nettopp min sjelevenn, og vi var sammen i en mnd. Jeg var så svevende lykkelig sammen med han, men av forskjellige årsaker så er vår kjærlighet forbudt og bittersøt. Jeg kan aldri få ham, og nå prøver jeg å jobbe meg gjennom savnet og tomheten inni meg. Noen som har noen trøstende ord til meg på en trist høstdag...? 0 Siter
Gjest trøsteord Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Forbuden frukt smaker best. Det er slett ikke sikkert at dette er din sjelevenn. Og èn måned er ikke lenge nok til å avgjøre om man har truffet blink - selv om du sikkert føler du kjenner personen plenty godt nok. Hold ut! Love is on your way! 0 Siter
Gjest trøsteord Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Forbuden frukt smaker best. Det er slett ikke sikkert at dette er din sjelevenn. Og èn måned er ikke lenge nok til å avgjøre om man har truffet blink - selv om du sikkert føler du kjenner personen plenty godt nok. Hold ut! Love is on your way! 0 Siter
Gjest Brukket hjerte... Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Forbuden frukt smaker best. Det er slett ikke sikkert at dette er din sjelevenn. Og èn måned er ikke lenge nok til å avgjøre om man har truffet blink - selv om du sikkert føler du kjenner personen plenty godt nok. Hold ut! Love is on your way! Takk takk, du har nok helt rett Men vondt er det uansett... Men så tenker jeg at når man er på bunnen, så er det bare en vei å gå - oppover 0 Siter
Gjest trøsteord Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Takk takk, du har nok helt rett Men vondt er det uansett... Men så tenker jeg at når man er på bunnen, så er det bare en vei å gå - oppover Ikke sant? Vent og se, snart svever du på en sky igjen! Jeg lover! 0 Siter
Gjest ABSOLUTE Over It Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har hatt det akkurat som deg. Og mer bittersweet enn det var skal man lete lenge etter. Han var gift og jeg trodde dette var tingen som skulle vare for alltid. Det ga han uttrykk for også, men hadde aldri baller til å gå fra kona. Så sånn ble det ikke, og sånn blir det sjelden. Det er et faktum at de fleste gifte mannfolk ikke går fra kona uansett hvor forelsket de måtte vere i en annen. Ivertfall ikke om det er barn med i bildet. Synd men sant. Jeg er nå lykkelig med en annen Bare vent, det blir bedre for deg også. Om han er forbuden frukt fordi han er gift må du ta kontroll over situasjonen og kutte ut nå, før du vikler deg enda mer inn i elendigheita. Og jeg LOVER deg at det ikke blir noe annet. *trøsteklem fra meg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.