damedame Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Skal laste ned noe musikk. Hva har du dilla på for tiden og vil anbefale? På forhånd takk. 0 Siter
Gjest some music Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 David Gray: Alibi The One I Love Lately Nos Da Cariad Slow Motion From Here You Can Almost See The Sea Ain't No Love Hospital Food Now and Always Disappearing World Kaiser Chiefs: Everyday I Love You Less and Less Predict A Riot Modern Way Na Na Na Na Naa You Can Have It All Oh My God Born To Be A Dancer Saturday Night What Did I Ever Give You? Time Honoured Tradition Caroline, Yes Team Mate Disturbed 10,000 Fists Just Stop Guarded Deify Stricken I'm Alive Son of a Plunder Overburdened Decadence Forgiven Land Of Confusion Sacred Life Pain Avarice McFly I'll Be OK I've Got You Ultraviolet The Ballad Of Paul K I Wanna Hold You Too Close For Comfort All About You She Falls Asleep (Part 1) She Falls Asleep (Part 2) Don't Know Why Nothing Memory Lane 0 Siter
damedame Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 David Gray: Alibi The One I Love Lately Nos Da Cariad Slow Motion From Here You Can Almost See The Sea Ain't No Love Hospital Food Now and Always Disappearing World Kaiser Chiefs: Everyday I Love You Less and Less Predict A Riot Modern Way Na Na Na Na Naa You Can Have It All Oh My God Born To Be A Dancer Saturday Night What Did I Ever Give You? Time Honoured Tradition Caroline, Yes Team Mate Disturbed 10,000 Fists Just Stop Guarded Deify Stricken I'm Alive Son of a Plunder Overburdened Decadence Forgiven Land Of Confusion Sacred Life Pain Avarice McFly I'll Be OK I've Got You Ultraviolet The Ballad Of Paul K I Wanna Hold You Too Close For Comfort All About You She Falls Asleep (Part 1) She Falls Asleep (Part 2) Don't Know Why Nothing Memory Lane Ja, der var en del jeg ikke har hørt om. Får sjekke det ut. Takk 0 Siter
Gjest sleskfyr Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "Kramgoa Låtar" med Vikingarna. 0 Siter
damedame Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 "Kramgoa Låtar" med Vikingarna. hehe, det er notert 0 Siter
flowy Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Marion Raven med sangen: Here I Am! Faktisk ganske så bra. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 En av bivirkningene med å være sammen med en Vålerenga supporter er at jeg i ukevis har gått rundt og nynnet på "Mitt Vålerenga", melodien er kjempefin, og når har jeg endelig somlet meg til å laste ned orginalen med Kelly Family, tror den heter "I wanna be with you" eller noe i den duren. Ellers så går det mye i musikk fra 80-tallet. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 En av bivirkningene med å være sammen med en Vålerenga supporter er at jeg i ukevis har gått rundt og nynnet på "Mitt Vålerenga", melodien er kjempefin, og når har jeg endelig somlet meg til å laste ned orginalen med Kelly Family, tror den heter "I wanna be with you" eller noe i den duren. Ellers så går det mye i musikk fra 80-tallet. I cant help myself, heter låta. Men enig, brakkebandets versjon er fin den da!! 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 I cant help myself, heter låta. Men enig, brakkebandets versjon er fin den da!! Ja det var det den het ja, jeg har hukommelse som en gullfisk av og til 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ja det var det den het ja, jeg har hukommelse som en gullfisk av og til Godt vi er flere om det! 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ja, der var en del jeg ikke har hørt om. Får sjekke det ut. Takk Britney Spears med "Someday" synes jeg er nydelig! Enig med Marion Ravn sin sang "here I am" også! IKKE enig med Vålerenga sanger...hehe.. Men ja, melodien er jo fin. men tror neppe teksten er det:P Faktisk så skal jeg innrømme en ting og det er at Vålerenga sangen "Pokal'n hjem" er fin, og at jeg kan den utenat. Og jeg er Brann supporter helt inn til hjerteroten:) Men jeg har en ting for fotball sanger.. Laster ned supporter sanger fra alle lag jeg, og lærer meg de. Kjempe artig:) MEN, er ikke sikkert at du er fotballinteressert da! hehe Andre sanger... hmmm... Don't lie med Black eyed peas er kul da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.