Gå til innhold

Lærer strippet på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Det kan være en aleneforelder.

2) Forelderen kan ha blitt tipset av barnet og sett på profilen gjennom barnets profil.

3) Foreldrene kan da også ha et åpent forhold... osv osv :)

Skrevet

Jeg leste også det der. Hvis dama har strippet for sine elever, bevisst, har hun naturligvis gått langt over streken.

Men dersom hun har strippet for noen andre og bildene tilfeldigvis har kommet noen elever i hende, blir det det annet. I disse data- og mms-tider kan den slags fort forsvinne rundt forbi i landet i et helvetes tempo, helt til en elev tilfeldigvis får videosnuttene i mail eller inn på sin telefon, kjenner igjen læreren, og sprer det (naturligvis).

Og hvorfor de drar fram en dristig profil på Blink forstår jeg ikke. Det har intet med hennes virke som lærer å gjøre, og etter hva jeg har lest på enkelte sånne steder er det å være dristig i sine profiler snarere en regel enn et unntak.

Skrevet

Jeg leste også det der. Hvis dama har strippet for sine elever, bevisst, har hun naturligvis gått langt over streken.

Men dersom hun har strippet for noen andre og bildene tilfeldigvis har kommet noen elever i hende, blir det det annet. I disse data- og mms-tider kan den slags fort forsvinne rundt forbi i landet i et helvetes tempo, helt til en elev tilfeldigvis får videosnuttene i mail eller inn på sin telefon, kjenner igjen læreren, og sprer det (naturligvis).

Og hvorfor de drar fram en dristig profil på Blink forstår jeg ikke. Det har intet med hennes virke som lærer å gjøre, og etter hva jeg har lest på enkelte sånne steder er det å være dristig i sine profiler snarere en regel enn et unntak.

Helt enig med deg. :o) Det ble nesten litt komisk (med mindre dama bevisst har strippet for elevene!), foreldrene hyler omkapp over det denne damen gjør - de har sikkert ingen svin på skogen selv...

Skrevet

Man må kunne forvente en viss standard av mennesker i enkelte yrkesgrupper. Sånn er det bare.

Denne lærerdamen ville jeg aldri hatt som lærer til mine barn.

Skrevet

...man trenger ikke selv ha en dristig profil på Blink for å se andres profiler.

Skrevet

...man trenger ikke selv ha en dristig profil på Blink for å se andres profiler.

Ikke dristig, men man må ha en profil for å lese andres vel? Evt. via noen selvfølgelig, men man kan ikke uten videre lese andres profiler?

Skrevet

Ikke dristig, men man må ha en profil for å lese andres vel? Evt. via noen selvfølgelig, men man kan ikke uten videre lese andres profiler?

Er det noe galt i å ha profil på Blink ?

Skrevet

Er det noe galt i å ha profil på Blink ?

Nei, jeg synes ikke det. Det jeg hengte meg opp i var hvordan foreldrene visste at hun hadde hatt det - og hvorfor skulle det være mer galt at en lærer hadde det enn at en "vanlig" forelder har?

Traff forøvrig en gang en rektor (!) via et slikt nettsted jeg. :o)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Det jeg hengte meg opp i var hvordan foreldrene visste at hun hadde hatt det - og hvorfor skulle det være mer galt at en lærer hadde det enn at en "vanlig" forelder har?

Traff forøvrig en gang en rektor (!) via et slikt nettsted jeg. :o)

Var det ikke typen profil som var problemet, da ?

Skrevet

Var det ikke typen profil som var problemet, da ?

Jo, men man er så anonym man vil på slike profiler og lærerens privatliv er vel ingenting foreldrene har noe med.

Bortsett fra dette med strippingen som faktisk ser ut til å ha foregått foran elevene med vitende og vilje.

Skrevet

Jeg ser nå ikke så mye morsomt i dette jeg da ;)

Når man velger å være lærer så er man - som de fleste voksne - rollemodeller for barna.

Kan tenke meg respekten til barna i timene etter å ha sett lærerinnen strippende og naken.

Greit det er en "rett" å strippe på nettet og ha grove profiler på nett, men når det er tilgjengelig for ungene så er grensen gått langt over.

Som vi foreldre som må "skjerpe" oss pga. barna bør også lærerer m.fl. gjøre det.

Jeg ville ikke hatt ei slik ei som lærerinne til mitt barn. Tror kvaliteten på klassetimene hadde falt drastisk etter noe slikt.

Er min mening.

Gjest anonymitet på Blink
Skrevet

Man må kunne forvente en viss standard av mennesker i enkelte yrkesgrupper. Sånn er det bare.

Denne lærerdamen ville jeg aldri hatt som lærer til mine barn.

Ja, jeg syns også man bør være bevisst på sitt yrke når man utleverer seg på nettet. Av den grunn har jeg ikke bilde på min Blink-profil.

Mange Blink'ere blir faktisk sure når man ikke har bilde på profilen, eller ikke vil sende bilde til en person man bare vet nick'et til!

Ærlig talt, det finnes visse yrker der man faktisk ikke ønsker at hvem-som-helst skal kunne lese ens personlige profil, med private opplysninger om en selv, og pga bilde forstå hvem man er. Feks fordi man har elever, pasienter og liknende.

Så tenk på det, dere Blinkere, neste gang dere kritiserer noen for å ikke ville stå fran med bilde på sin profil!

Skrevet

Jeg ser nå ikke så mye morsomt i dette jeg da ;)

Når man velger å være lærer så er man - som de fleste voksne - rollemodeller for barna.

Kan tenke meg respekten til barna i timene etter å ha sett lærerinnen strippende og naken.

Greit det er en "rett" å strippe på nettet og ha grove profiler på nett, men når det er tilgjengelig for ungene så er grensen gått langt over.

Som vi foreldre som må "skjerpe" oss pga. barna bør også lærerer m.fl. gjøre det.

Jeg ville ikke hatt ei slik ei som lærerinne til mitt barn. Tror kvaliteten på klassetimene hadde falt drastisk etter noe slikt.

Er min mening.

Det er da strengt tatt ikke lærerinnas problem at ungene har vært inne på "voksensider" (som jeg regner med det har vært, siden hun strippet).

Utover det er dette en stygg sak.

Skrevet

Det er da strengt tatt ikke lærerinnas problem at ungene har vært inne på "voksensider" (som jeg regner med det har vært, siden hun strippet).

Utover det er dette en stygg sak.

Ikke vet jeg i hvilken grad man kan stole på VG (eller Dagbladet), men der sto det at hun hadde chattet med tre-fire stykker av elevene og begynt å strippe og bruke dildo foran kamera i viten om at opptil flere av dem så på.

Hun hadde vistnok også sendt intime sms til iallefall en elev.

Hennes verdier skal ikke jeg sette meg til doms over, men som lærerinne duger hun ikke, det er nå min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...