favn Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ja, hvordan gjør man? Begriper ikke hvordan 'skiven' bak tas av da det ikke er noe spor el.l. Anyone? 0 Siter
favn Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Urmaker. Urmakere putler med sånt ja, men nå så jeg for meg at det skulle være mulig å skifte et batteri på egen hånd. 0 Siter
damedame Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Urmakere putler med sånt ja, men nå så jeg for meg at det skulle være mulig å skifte et batteri på egen hånd. Nå har jeg ikke sett klokka di, men av dem jeg har hatt så har det vært umulig å gjøre annet enn å levere den til urmakeren. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Urmakeren har spesialverktøy for slikt. Det koster ikke stort å få skiftet hos en urmaker, sist betalte jeg ca 50 kr inkludert selve batteriet. 0 Siter
favn Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Nå har jeg ikke sett klokka di, men av dem jeg har hatt så har det vært umulig å gjøre annet enn å levere den til urmakeren. Da blir det sånn, da. Takk 0 Siter
favn Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Urmakeren har spesialverktøy for slikt. Det koster ikke stort å få skiftet hos en urmaker, sist betalte jeg ca 50 kr inkludert selve batteriet. Takk for opplysningen. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Du må ha ett spesialverktøy for å vri av bakplaten på klokka di. Derfor må du nok pelle deg til en urmaker:-) Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig. 0 Siter
favn Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Du må ha ett spesialverktøy for å vri av bakplaten på klokka di. Derfor må du nok pelle deg til en urmaker:-) Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig. 'Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig.' Ja, det er nettopp der det ligger... Jeg får samle opp byærender og stikke innom Frøken Ur. Eller - det er vel helst menn i den bransjen. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 'Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig.' Ja, det er nettopp der det ligger... Jeg får samle opp byærender og stikke innom Frøken Ur. Eller - det er vel helst menn i den bransjen. Er nok mest menn ja, og de skifter batteriet mens du venter:-) Problemet med lokket er at du ikke får tak i det med fingrene eller vanlig verktøy, derfor spesialverktøy. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Takk for opplysningen. ...sist betalte jeg kr 200,- innkl. batteriet.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ...sist betalte jeg kr 200,- innkl. batteriet.... På alt-mulig-butikken ved der jeg bor koster det 79,-. 0 Siter
pirko Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Bruk nebbtang, så får du av lokket. 0 Siter
favn Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Bruk nebbtang, så får du av lokket. Da får jeg vel se meg om etter nytt ur i samme slengen, antar jeg. Men takk for kreativt forslag! 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Bruk nebbtang, så får du av lokket. Men får du det på igjen etterpå? 0 Siter
fresja Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Urmakeren jeg går til skifter uten å ta ekstra betalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.