Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan gjør man?

Begriper ikke hvordan 'skiven' bak tas av da det ikke er noe spor el.l.

Anyone?

Skrevet

Urmaker.

Urmakere putler med sånt ja, men nå så jeg for meg at det skulle være mulig å skifte et batteri på egen hånd.

Skrevet

Urmakere putler med sånt ja, men nå så jeg for meg at det skulle være mulig å skifte et batteri på egen hånd.

Nå har jeg ikke sett klokka di, men av dem jeg har hatt så har det vært umulig å gjøre annet enn å levere den til urmakeren.

Skrevet

Urmakeren har spesialverktøy for slikt. Det koster ikke stort å få skiftet hos en urmaker, sist betalte jeg ca 50 kr inkludert selve batteriet.

Skrevet

Nå har jeg ikke sett klokka di, men av dem jeg har hatt så har det vært umulig å gjøre annet enn å levere den til urmakeren.

Da blir det sånn, da.

Takk :)

Skrevet

Urmakeren har spesialverktøy for slikt. Det koster ikke stort å få skiftet hos en urmaker, sist betalte jeg ca 50 kr inkludert selve batteriet.

Takk for opplysningen.

Skrevet

Du må ha ett spesialverktøy for å vri av bakplaten på klokka di. Derfor må du nok pelle deg til en urmaker:-)

Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig.

Skrevet

Du må ha ett spesialverktøy for å vri av bakplaten på klokka di. Derfor må du nok pelle deg til en urmaker:-)

Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig.

'Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig.'

Ja, det er nettopp der det ligger...

Jeg får samle opp byærender og stikke innom Frøken Ur. Eller - det er vel helst menn i den bransjen.

Skrevet

'Får du av platen er det jo en smal sak å skifte selve batteriet, men dessverre så er det litt vanskelig.'

Ja, det er nettopp der det ligger...

Jeg får samle opp byærender og stikke innom Frøken Ur. Eller - det er vel helst menn i den bransjen.

Er nok mest menn ja, og de skifter batteriet mens du venter:-)

Problemet med lokket er at du ikke får tak i det med fingrene eller vanlig verktøy, derfor spesialverktøy.

Skrevet

Takk for opplysningen.

...sist betalte jeg kr 200,- innkl. batteriet....

Skrevet

...sist betalte jeg kr 200,- innkl. batteriet....

På alt-mulig-butikken ved der jeg bor koster det 79,-.

Skrevet

Bruk nebbtang, så får du av lokket.

Da får jeg vel se meg om etter nytt ur i samme slengen, antar jeg.

Men takk for kreativt forslag! :)

Skrevet

Bruk nebbtang, så får du av lokket.

Men får du det på igjen etterpå? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...