bmw318i Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Nina. Jeg har fått midstilt prolaps i korsryggen. Det skjedde nå for 1 år siden.Sliter med utstråling i begge beina. Har prøvd å trene , men det gjør for vondt.Fredag 16-09-05 var jeg på Ullvål sykehus å tok Nerverotinjeksjon. Men nå har det blitt litt verre. Noe som også kan være bivrikning.Ringte legen idag. Men mente vi skulle se ann litt. Det går nok bra sa han. Men hvis jeg fikk feber også, så måtte jeg kontakte han.Det er ikke store prolapsen jeg har.Har forstått det sånn på mrbildene. Men kan det være noe annet som gjør at jeg sånn kribling i beina mine. Er det noe som ikke kan vises på mr. Føler at jeg ikke blir hørt. Har nå hatt smerter i ryggen i 1 år nå. Kribling i beina gjør meg snart gal(24 timer) Slipper ikke taket.Kan jeg ta en annet undersøkelse?. Føler selv at det kanskje er noe annet galt også. MVH Rune Hansen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199273-prolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.