Gå til innhold

Dere som studerer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber dere i tillegg? Med hva og hvor mye? Jeg tar en mastergrad og føler at jeg nesten ikke har tid til å jobbe.

Gjest Er slitsomt
Skrevet

Helstudie (nettbasert), 100% lærerstilling og gravid!

Skrevet

Nei jeg jobber ikke, føler ikke at jeg har noe særlig tid til det..

Skrevet

Helstudie (nettbasert), 100% lærerstilling og gravid!

Jøss! Du fortjener stor honnør! :-)

Skrevet

Nei jeg jobber ikke, føler ikke at jeg har noe særlig tid til det..

Jeg tar noen ekstravakter nå og da. Fikk tilbud om en 50% stilling, men takket nei. Enkelte av de jeg studerer sammen med jobber 100% og jeg fatter ikke hvordan de klarer det..

Skrevet

Da hovedfagsstudiene intensiverte seg, greide ikke jeg å jobbe utenom. Det hadde jeg inntrykk av var den vanlige gangen.

Skrevet

Jeg studerer på fulltid, siste året av en 3 årig høgskoleutdannelse.

Jeg har også 100% fast stilling i kommunen, noe jeg har hatt under hele utdannelsen.

Jeg går i tillegg en del ekstravakter + div. "oppdrag" som støttekontakt og avlaster.

Barn og mann og hund og hus og hjem har jeg også.

Nei, jeg har det ikke bra.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg jobber ikke (dvs, vi har mye praksis..). Heltidsstudier er en heltidsjobb.

Skrevet

foreløpig så klarer jeg meg på lån og stipend. har en del oppsparte midler, så det går nok bra dette året. Går på master nå. Men neste år må jeg kanskje begynne å jobbe hvis jeg skal få det til å gå opp økonomisk.

Skrevet

Er heltidstudent, jobber ca 50% og er nygravid. Fatter ikke hvordan jeg skal komme gjennom alt, er kjempetrøtt. Jeg ville ha jobba minimalt hvis jeg var deg. Hvis du har råd, altså.

Gjest du er GOD
Skrevet

Jeg studerer på fulltid, siste året av en 3 årig høgskoleutdannelse.

Jeg har også 100% fast stilling i kommunen, noe jeg har hatt under hele utdannelsen.

Jeg går i tillegg en del ekstravakter + div. "oppdrag" som støttekontakt og avlaster.

Barn og mann og hund og hus og hjem har jeg også.

Nei, jeg har det ikke bra.

Det er nesten ikke til å tro! Du er GOD altså!!! Tror ikke noen av oss andre skal klage!

Skrevet

Studerer på femte året. Er alene med barn som endelig er store nok til at jeg kan jobbe litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...