Gå til innhold

Gode sider om orkanen Rita?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en god side om orkanen Rita i går, en som viste antatte klokkeslett på hvor dens sentrum ville befinne seg i dagene fremover, men finner jeg den igjen? Neida....

Jada - min kjære er der borte og skulle etter planen anløpt Galveston søndag morgen og dratt fra Houston søndag ettermiddag, men det ser dårlig ut nå gitt... *Snufs*

Ja - jeg tar meg lov til å være jævlig egoistisk nå og jeg vet orkanen rammer mange titusenvis, kanskje hundretusenvis, mennesker på verste måte.

Skrevet

Har desverre ikke tips om noen gode sider til deg, men jeg syns du skal få lov til å være litt egoistisk med god samvittighet. De fleste av oss vet jo at det ikke nødvendigvis betyr at du ikke bryr deg om alle de som blir hardt rammet av alle tragediene rundt om i verden, men vi må jo få lov til å tenke på oss selv også da, jeg mener; det blir jo ikke verre av det. Det er alltid noen som kommer med spydige kommentarer på sånne innlegg, så denne gangen kommer jeg dem i forkjøpet!

Håper din kjære kommer seg fort hjem, vet at du teller dager nå. Jeg krysser fingrene!

Skrevet

Tuuusen takk! Visste jeg kunne stole på deg! :o)

Det var den siste der jeg lette etter, men den første ble også behørig lagt til i favoritter.

Håper det går bra, både med din kjære og alle andre som befinner seg i Ritas kurs...

Har hatt familie boende i Florida i mange år (men ikke nå lenger), og vet hvordan det er å uroe seg for dem når det er slikt vanvittig uvær...

Skrevet

Håper det går bra, både med din kjære og alle andre som befinner seg i Ritas kurs...

Har hatt familie boende i Florida i mange år (men ikke nå lenger), og vet hvordan det er å uroe seg for dem når det er slikt vanvittig uvær...

Jeg uroer meg egenlig ikke for ham, de har gode rutiner i slike tilfeller og blir greit omdirigert til andre havner eller ligger ett ekstra døgn i en roligere havn.

Men jeg vil jo gjerne ha ham hjem til planlagt tid da... :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...