Gjest Berit E. Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Er det noen som har tips til hva en kan bruke tiden på mens en leter etter arbeid? Jeg har vært uten arbeid i 2 månder(da begynnte barna i barnehagen).Denne tiden har jeg stort sett bare jobbet aktivt for å få en jobb,det har nesten vært en 8-16 jobb for meg. Jeg har ikke mistet motet,men kunne tenke meg til å bruke tiden på noe fornuftig også(noe som faktisk ga resultat) Jeg kunne tenke meg et kurs eller lignende, men finner ingen som går på dagtid.Alle skoler er startet opp.. Jeg er alene med to barn. Får økonomisk støtte fortsatt,men ønsker å gjøre noe fornuftig når tvillingene er i barnehagen. Noen tips? Jeg har ingen utdanning eller spesiell arbeidserfaring. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg tenkte å foreslå at du kunne få deg en jobb mens du ventet, men ser at det forslaget kanskje var litt dumt...;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Meld deg på frivillighetssentralen i kommunen din. Kontakt evt Frelsesarmeen, bymisjonen eller lignende og hør om du kan hjelpe til med noe. Vær med i barnehagen når det er turdager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.