Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips om denne serien her inne og synes den var bra. Når har jeg sett alle sesongene 😅

Men litt refleksjoner om serien og budskapet. 

Det var veldig mye dop og vold. Så måtte holde meg for øynene en del ganger.  Og håpte hele tiden at Jesse skulle bryte ut av dop og få et bra liv. Og Walt som var en vanlig mann med jobb, kone og barn som fikk kreft mistet det helt. Man blir ikke lykkelig av penger. Må og si at jeg ble trist over hvor langt noen går. Så litt av det jeg tenker generelt før jeg så den ble forsterket selvom dette er en serie. Hvor skruppelløs det går ann å bli og man bare bryr seg om seg og sitt. Drap for penger. 

Nå trenger jeg en fin film/serie for fikk en dose av drap osv nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en skikkelig bra serie! Jeg var familiekvinne, men ble både rusavhengig og kriminell. Er ikke kriminell lenger nå da. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det er en skikkelig bra serie! Jeg var familiekvinne, men ble både rusavhengig og kriminell. Er ikke kriminell lenger nå da. 

Klarer du å se tilbake på hva som gjorde at du tippet utfor?

Anonymkode: ed7a4...def

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Klarer du å se tilbake på hva som gjorde at du tippet utfor?

Anonymkode: ed7a4...def

Det er så mye. Knakk sammen etter bruddet med eksen. Begynte å drikke mye alkohol. Dro på byen. Møtte feil folk. Ble introdusert for amfetamin. Elsket det. Savner det intenst. 

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Hva er dine tanker om serien? 

Skrevet
Blondi skrev (24 minutter siden):

Fikk tips om denne serien her inne og synes den var bra. Når har jeg sett alle sesongene 😅

Det var veldig mye dop og vold. Så måtte holde meg for øynene en del ganger.  Og håpte hele tiden at Jesse skulle bryte ut av dop og få et bra liv. Og Walt som var en vanlig mann med jobb, kone og barn som fikk kreft mistet det helt. Man blir ikke lykkelig av penger. Må og si at jeg ble trist over hvor langt noen går. Så litt av det jeg tenker generelt før jeg så den ble forsterket selvom dette er en serie. Hvor skruppelløs det går ann å bli og man bare bryr seg om seg og sitt. Drap for penger. 

Har ikke sett serien - eller, jeg prøvde og kjedet meg. 

Uansett, om du trenger en mer «dullete» serie så skal Virgin River og Sullivan’s crossing være enkel underholdning uten så mye mer enn hverdagsdrama.

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (7 minutter siden):

Har ikke sett serien - eller, jeg prøvde og kjedet meg. 

Uansett, om du trenger en mer «dullete» serie så skal Virgin River og Sullivan’s crossing være enkel underholdning uten så mye mer enn hverdagsdrama.

Takk for tips. Trengte en type fin serie nå etter mye drap. Få litt balanse. 

Skrevet
Blondi skrev (11 minutter siden):

Hva er dine tanker om serien? 

Hvor lett det er å ta feil valg når man er desperat  

Skrevet
Glitter skrev (11 minutter siden):

Hvor lett det er å ta feil valg når man er desperat  

Ja, det er sant. Hva synes du om mine? 

Skrevet
46 minutes ago, Blondi said:

Har du sett BB må du også se Better Call Saul. Foregår i samme "univers" men i tiden før BB. To første sesonger er lettere/mer humoristisk, før det gradvis blir mer og mer kriminelt.

https://www.imdb.com/title/tt3032476/

Skrevet
slabbedask skrev (4 minutter siden):

Har du sett BB må du også se Better Call Saul. Foregår i samme "univers" men i tiden før BB. To første sesonger er lettere/mer humoristisk, før det gradvis blir mer og mer kriminelt.

https://www.imdb.com/title/tt3032476/

Takk for tips. Skal se den også. Etter litt annet først. Var også episoder jeg lo litt i BB også. 

Skrevet
Glitter skrev (38 minutter siden):

Det er så mye. Knakk sammen etter bruddet med eksen. Begynte å drikke mye alkohol. Dro på byen. Møtte feil folk. Ble introdusert for amfetamin. Elsket det. Savner det intenst. 

Godt å høre du er kommet ut av det! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...