Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290893 Når en butikk er stengt gjelder det vel for kjendiser også. Hun påstår hun visste at butikken var stengt hvorfor oppsøkte hun den da? Er det bare meg som syns Oprah var litt grinete i denne saken? 0 Siter
Gjest enig ja det er jeg Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Synes hun alltid virker sur og grinete når noen ikke er enig med henne, eller hun ikke får det som hun vil. Dessuten legger hun ord i munnen på folk, og avbryter andre midt i en setning 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Dette var helt idiotisk og hadde ingenting med hudfarge å gjøre spør du meg! Her latterliggjør hun seg selv. 0 Siter
Gjest anti se og hør Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg må vel heller si WHO CARES??? Hva så, jeg bryr meg ikke om hva oprah eller noen annen kjendid måtte gjøre... 0 Siter
Gjest søssa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hun ble vel avvist pga stengetiden og ikke hudfargen. Av og til bikker det bare over, lett å skylde på hudfarge! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Huff. Det er helt ufattelig at den idioten som eier butikken unnskyldte seg for henne. Jeg har aldri løpt til media når fordi jeg ikke har kommet inn i en stengt butikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.