Gå til innhold

Stengt butikk

Anbefalte innlegg

Gjest enig ja det er jeg
Skrevet

Synes hun alltid virker sur og grinete når noen ikke er enig med henne, eller hun ikke får det som hun vil. Dessuten legger hun ord i munnen på folk, og avbryter andre midt i en setning

Skrevet

Dette var helt idiotisk og hadde ingenting med hudfarge å gjøre spør du meg! Her latterliggjør hun seg selv.

Gjest anti se og hør
Skrevet

Jeg må vel heller si WHO CARES??? Hva så, jeg bryr meg ikke om hva oprah eller noen annen kjendid måtte gjøre...

Skrevet

Hun ble vel avvist pga stengetiden og ikke hudfargen.

Av og til bikker det bare over, lett å skylde på hudfarge!

Skrevet

Huff.

Det er helt ufattelig at den idioten som eier butikken unnskyldte seg for henne.

Jeg har aldri løpt til media når fordi jeg ikke har kommet inn i en stengt butikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...