Klara Q Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Latterbrøl! *ramler av stolen* *hjelper opp igjen* Den gang jeg oppdaget den boka, ble jeg stående og skrattle i bokhandelen. Jeg gaulte mens tårene sprutet. Så sikkert riv ruskende gal ut. Anbefales på det varmeste og terningkast sju. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Risgrøt skal bare spises lørdager og på julaften. Kjøttkaker skal helst være søndagsmiddag, men kan tolereres andre dager i uken. Lefser skal serveres attåt kaffen søndager etter middag. Lørdag skal alle barn ha godteri til barne-TV. Når vignetten til den internasjonale finalen i Melodi Grand Prix kommer, er det høytid i heimen. Alle andre kulturer er rare - ja, kanskje til og med latterlige, og alle utlendinger som skal bo i Norge må omvendes til å bli gode, norske kjøttkakespisere. Alkohol skal kun benyttes i den hensikt å bli dritings, eller i det minste såpass beruset at man tror man kan danse. Dette skal kun foregå fredag eller lørdag, mellom kl. 19 og 05. Alt annet inntak av alkohol, skal det rynkes på nesen av og veksles megetsigende blikk over. Når unger skal få navn, er det hensynet til besteforeldrene som veier tyngst. Pikebarnet skal, dersom bestemor Bergljot og bestemor Agnes ønsker å bli oppkalt etter, hete Bergljot Agnes eller Agnes Bergljot. Rekkefølgen av de to skal avgjøres ved loddtrekning for å unngå familiefeider og spolert julefeiring. Hehe. Er vi så ille? Nå fikk jeg assosiasjoner til Radio Yalla-boken "Bli nordmann på 1-2-3-4": *løper og henter* "Nordmann har spesialisert seg på herpa mat: Sprengt torsk, raka fant, kramsa fugl, rotten ost, luta fisk og smala hovve. Nesten all norsk tradisjonsmat er basert på dyr og fisk som har blitt torturert før de ble drept. Til jul spiser nordmann bare tradisjonsmat fra middelalder. Vi frå håpe de snart ikke har mer igjen." "JULAFTEN: Et tre pyntes til minne om Jesus fødsel. Hvorfor foreldrene hans måtte skrive seg inn i Mandal, vet vi ikke. FØRSTE JULEDAG: Nordmann går på besøk til alle som var på besøk hos nordmann på julaften. ANDRE JULEDAG: Alle som nordmann var på besøk hos på første juledag, kommer på besøk til nordmann igjen." "Alle nordmann er god på tur. Hver søndag. Ut å gå på tur! Noen går så langt på tur at de kommer til Sydpolen eller Nordpolen eller Sibir. Nordmann liker nemlig å gå der ingen andre vil gå. Roald Amundsen var alkoholikk. Han gikk fra Pol til Pol, og for å hedre ham har de lagt et pol i hver sin ende av Roald Amundsens gate." "Carl Ivar sier at vi skal hjelpe Innvandrer der dem er. Vi er i Tøyengata. Hjelp! Hjelp!" LOL!!! Amundsen var ikke bare alkoholiker (gikk fra pol til pol), men han var dertil rasist! (han slåss med pakkisen!) *S* 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 LOL!!! Amundsen var ikke bare alkoholiker (gikk fra pol til pol), men han var dertil rasist! (han slåss med pakkisen!) *S* Hehe. Ja, de nevner det og. Har du boka? 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hehe. Ja, de nevner det og. Har du boka? Nei, men jeg får lyst til å kjøpe den når jeg leser det du skriver! :-) Vitsen om Amundsen er gammel, da, men morsom for det! ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 *hjelper opp igjen* Den gang jeg oppdaget den boka, ble jeg stående og skrattle i bokhandelen. Jeg gaulte mens tårene sprutet. Så sikkert riv ruskende gal ut. Anbefales på det varmeste og terningkast sju. Kanskje boka blir en fin julepresang. Tror jeg må kjøpe den til samboeren, så kan eg lese også :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Kanskje boka blir en fin julepresang. Tror jeg må kjøpe den til samboeren, så kan eg lese også :-) Høres ut som en god plan og en god jul 0 Siter
pip Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det er typisk norsk å være født og oppvoskt i norge. Og det er jeg. 0 Siter
pip Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det som kjennetegner norske kvinner er at de snakker mer om appelsinhud og strekkmerker enn noen andre kvinner i verden. Det er ikke så nøye hvordan du ser ut i forhold til om du går under betegnelsen typisk norsk, men at du kjenner din appelsinhud og dine strekkmerker, og gjør absolutt alt som står i din makt, vi snakker kremer, massasje og akupunktur, for å bli kvitt dem. Du vet hvor din nærmeste helsekostbutikk ligger, når den åpner og når den stenger, sånn at du alltid kan finne det nyeste innen den nye av kremer som motvirker appelsinhud. Du har vanket for mye på diskusjonsforum. *nemlig* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Høres ut som en god plan og en god jul Kan bli en lattermild jul :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Du har vanket for mye på diskusjonsforum. *nemlig* Hehe, det har du rett i. Nå skal jeg på hockeykamp! Sesongåpningen. Oh baby! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.