nedtelling Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 :-) noen andre som har tenkt på det samme.. Ingen orkan som heter Dennis eller andre guttenavn.. jeg kan ihvertfall ikke huske det. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 jA, det har jeg også lurt på...! Hvorfor? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Het ikke høstens D-orkan nettopp Dennis...? 0 Siter
Gemini Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Annenhver orkan får jente- og guttenavn. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Er det ikke en orkan som heter El nito? eller er det en flom mon tro? det er iallefall et guttenavn 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Såvidt jeg vet får de navn annenhver gutte- og jentenavn, og de følger alfabetet på første bokstav... mener jeg å ha lest et sted... Kanskje det bare er sånn at annenhver orkan er så alvorlig at vi hører om de. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Er det ikke en orkan som heter El nito? eller er det en flom mon tro? det er iallefall et guttenavn El Nino? Naturfenomen forårsaket av at varme havstrømmer møter kalde - eller noe sånt. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Er det ikke en orkan som heter El nito? eller er det en flom mon tro? det er iallefall et guttenavn El Ninjo. Jeg trodde det betydde "Barnet"? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 El Ninjo. Jeg trodde det betydde "Barnet"? det betyr vel "gutten"? ninja er jo jente. 0 Siter
Gjest metrologen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det er fordi orkaner har uberegnlig pshyke, akkurat som kvinner, de kan ende i de utroligste virrvarr... Umulig å stagge.... og totalt rolige og uvillige etterpå *S* 0 Siter
Gjest metrologen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det er fordi orkaner har uberegnlig pshyke, akkurat som kvinner, de kan ende i de utroligste virrvarr... Umulig å stagge.... og totalt rolige og uvillige etterpå *S* 0 Siter
Gjest sanglerke Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det er fordi orkaner har uberegnlig pshyke, akkurat som kvinner, de kan ende i de utroligste virrvarr... Umulig å stagge.... og totalt rolige og uvillige etterpå *S* bekrefter dette i mange år etter at dette ble "vedtatt" hadde orkanene bare damenavn. i likestillingens ånd har de nå også mannenavn 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 El Ninjo. Jeg trodde det betydde "Barnet"? Det betyr barnet, men er i hankjønnsform. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Andrew er da et guttenavn og det het da en orkan for noen år siden. 0 Siter
rose23 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 det betyr vel "gutten"? ninja er jo jente. Orkanene har jentenavn fordi de er ville og våte når de kommer, og tar med seg hus og bil når de drar! Dette var egentlig en mannfolkvits... 0 Siter
nedtelling Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Annenhver orkan får jente- og guttenavn. Okey, . Og da har det vært en orkan etter Katarina da som fikk et guttenavn?? For nå er det Rita som herjer... huff,, det er jo så mange orkaner "over there" 0 Siter
nedtelling Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Det er fordi orkaner har uberegnlig pshyke, akkurat som kvinner, de kan ende i de utroligste virrvarr... Umulig å stagge.... og totalt rolige og uvillige etterpå *S* :-) 0 Siter
nedtelling Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 El Ninjo. Jeg trodde det betydde "Barnet"? Ninjo det betyr guttebarnet. Ninja er jentebarn. 0 Siter
nedtelling Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Orkanene har jentenavn fordi de er ville og våte når de kommer, og tar med seg hus og bil når de drar! Dette var egentlig en mannfolkvits... Ha ha,,, jeg har hørt lignende vits, men da på engelsk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.