Gå til innhold

Hvor mange i hotel Cæsar har vært i koma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har Juni Anker Hansen havnet i koma. Jens August har vært i koma, georg ninni,charlotte

hvem flere?

Skrevet

Har charlotte vært i koma? Når da?

Charlotte havnet på sykehus riktignok men ikke i koma. jeg blander henne med Benedicte som havnet i koma etter et fall

Gjest cæsarine
Skrevet

Charlotte havnet på sykehus riktignok men ikke i koma. jeg blander henne med Benedicte som havnet i koma etter et fall

Stemmer det. Svein dyttet henne. Dusten!

Gjest cæsarine
Skrevet

Rolv!! =)

Var han også i koma? Hva skjedde egentlig med Rolf Espevoll?

Gjest Av og på
Skrevet

Hva med Hildring og Alex, bare rømte de til et annet land, eller havnet de i koma?

Skrevet

Var ikke også Astrid Anker-Hansen i koma? Etter en brann eller en bussulykke? Må vel ha vært noen flere som havnet i koma i den ulykken?

Gjest M.Angelica
Skrevet

hvorfor eller hvordan havnet han i koma?

Jeg husker ikke. Bare at han havnet på sykehuset (i koma?) og så var det kona til Åge, Mercedes, som stelte han. =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror han var i koma, ja.

Han havnet i fengsel for han ble (uskyldig) dømt for drapet på Loke =)

Skrevet

Hva med Hildring og Alex, bare rømte de til et annet land, eller havnet de i koma?

de dro til Brasil Alex kom tilbake men sluttet i serien igjen.

Skrevet

Var så vidt innom reprisen fra i går, og da var han med igjen - fra fengselet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...