Gjest strikker Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 lurer på om det er noen som har noen oppskrift på dukkeklær som passer til små dukker?som baby born.eller vet ei nettside dær dem har dukkeklør oppskrift med norsk tekst... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Vi har massevis med bøker med dukkeklæroppskrifter på biblioteket. ) 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Vi har massevis med bøker med dukkeklæroppskrifter på biblioteket. ) Har dere noen strikkebøker for nybegynnere også? Jeg kan strikke skjerf og luer, rett og vrang, men der butter det. Har lyst å lære å strikke sokker og votter og kanskje til og med en genser, men sjargongen i vanlige strikkeoppskrifter flyr lavt over hodet på meg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har dere noen strikkebøker for nybegynnere også? Jeg kan strikke skjerf og luer, rett og vrang, men der butter det. Har lyst å lære å strikke sokker og votter og kanskje til og med en genser, men sjargongen i vanlige strikkeoppskrifter flyr lavt over hodet på meg... "Grunnbok i strikking" I + II av Debbie Bliss kan kanskje være noe for deg? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "Grunnbok i strikking" I + II av Debbie Bliss kan kanskje være noe for deg? Ser ut som de har dem på biblioteket her. Skal ta en titt når jeg er og leverer CDene jeg har på lån nå (hvorfor er bibliotek-cder alltid så fulle av riper? *mumle*) Takk for tipset! 0 Siter
Gjest søssa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har dere noen strikkebøker for nybegynnere også? Jeg kan strikke skjerf og luer, rett og vrang, men der butter det. Har lyst å lære å strikke sokker og votter og kanskje til og med en genser, men sjargongen i vanlige strikkeoppskrifter flyr lavt over hodet på meg... Har denne linken, men har ikke lest den så nøye. http://www.dinhobby.no/index.php?ID=215 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ser ut som de har dem på biblioteket her. Skal ta en titt når jeg er og leverer CDene jeg har på lån nå (hvorfor er bibliotek-cder alltid så fulle av riper? *mumle*) Takk for tipset! Jo, jeg skal fortelle deg hvorfor biliotekets cd'er og dvd'er alltid er så fulle av riper - det er fordi en del (ikke alle!) lånere driter i å behnadle dem pent ettersom det ikke er de selv om eier dem. Titt og ofte får vi tilbake plater med beskjed om at "denne er ikke spillbar!", jeg pleier da å ta plata ut av coveret og snu den med baksiden opp slik at låneren får se alle de delikate små fingermerkene med syltetøy på... Mange blir rimelig flaue ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.