Gå til innhold

strikkeoppskrifter på dukkeklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er noen som har noen oppskrift på dukkeklær som passer til små dukker?som baby born.eller vet ei nettside dær dem har dukkeklør oppskrift med norsk tekst...

Skrevet

Vi har massevis med bøker med dukkeklæroppskrifter på biblioteket. :o)

Skrevet

Vi har massevis med bøker med dukkeklæroppskrifter på biblioteket. :o)

Har dere noen strikkebøker for nybegynnere også? Jeg kan strikke skjerf og luer, rett og vrang, men der butter det. Har lyst å lære å strikke sokker og votter og kanskje til og med en genser, men sjargongen i vanlige strikkeoppskrifter flyr lavt over hodet på meg...

Skrevet

Har dere noen strikkebøker for nybegynnere også? Jeg kan strikke skjerf og luer, rett og vrang, men der butter det. Har lyst å lære å strikke sokker og votter og kanskje til og med en genser, men sjargongen i vanlige strikkeoppskrifter flyr lavt over hodet på meg...

"Grunnbok i strikking" I + II av Debbie Bliss kan kanskje være noe for deg?

Skrevet

"Grunnbok i strikking" I + II av Debbie Bliss kan kanskje være noe for deg?

Ser ut som de har dem på biblioteket her. Skal ta en titt når jeg er og leverer CDene jeg har på lån nå (hvorfor er bibliotek-cder alltid så fulle av riper? *mumle*)

Takk for tipset!

Skrevet

Har denne linken, men har ikke lest den så nøye.

http://www.dinhobby.no/index.php?ID=215

Skrevet

Ser ut som de har dem på biblioteket her. Skal ta en titt når jeg er og leverer CDene jeg har på lån nå (hvorfor er bibliotek-cder alltid så fulle av riper? *mumle*)

Takk for tipset!

Jo, jeg skal fortelle deg hvorfor biliotekets cd'er og dvd'er alltid er så fulle av riper - det er fordi en del (ikke alle!) lånere driter i å behnadle dem pent ettersom det ikke er de selv om eier dem.

Titt og ofte får vi tilbake plater med beskjed om at "denne er ikke spillbar!", jeg pleier da å ta plata ut av coveret og snu den med baksiden opp slik at låneren får se alle de delikate små fingermerkene med syltetøy på... Mange blir rimelig flaue ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...