Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 til tross for mine skavanker så er jeg glad for at jeg ikke har mistet taleevnen. Det hadde vært katastrofalt for meg som prater som en foss. og når alt er ille så priser jeg meg lykkelig for at jeg ikke er siamesisk tvilling. For et mareritt å måtte ta hensyn til den andre hele tiden. Og stakkars den personen som måtte dele kropp med meg:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg har alltid lurt på hvordan siamesiske tvillinger onanerer. Tenk om den ene er veldig sjenert? 0 Siter
Gjest ikke helt svar Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg vet ikke, men jeg har migrene veldig ofte og det er et h******. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg har alltid lurt på hvordan siamesiske tvillinger onanerer. Tenk om den ene er veldig sjenert? du KAN ikke være sjenert på det området hvis du er siamesisk tvilling. det går bare ikke:).Da må man gjøre alt i felleskap 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Nei altså...er det noen som er glad for NOEN lidelser? Synes denne tråden er brutal og hensynsløs. Hva om noen har lidelsen som blir nevnt? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Nei altså...er det noen som er glad for NOEN lidelser? Synes denne tråden er brutal og hensynsløs. Hva om noen har lidelsen som blir nevnt? Det samme kom jeg på, derfor blir det veldig vanskelig å svare noe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 du KAN ikke være sjenert på det området hvis du er siamesisk tvilling. det går bare ikke:).Da må man gjøre alt i felleskap Det er utrolig hvor idiotiske ting man faktisk presterer å tenke på. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg er glad for ALLE sykdommer/lidelser jeg slipper å ha. Det går ikke ann å ramse opp alle, for jeg vet ikke om alle som fins... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Å være døvblind må vel være noe av det aller verste! 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg har alltid lurt på hvordan siamesiske tvillinger onanerer. Tenk om den ene er veldig sjenert? Det var vel et siamesisk tvillingpar (gutter) som begge ble far til opptil _mange_ barn? Nå husker jeg ikke hvor de var sammenvokste, var det i hodet tro? Da kan du jaggu ikke ha en sjenert partner heller! 0 Siter
TheNatural Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det er utrolig hvor idiotiske ting man faktisk presterer å tenke på. Ville ikke likt å være støvdum... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det var vel et siamesisk tvillingpar (gutter) som begge ble far til opptil _mange_ barn? Nå husker jeg ikke hvor de var sammenvokste, var det i hodet tro? Da kan du jaggu ikke ha en sjenert partner heller! De var sammenvokst i magen, og faktisk gift med hver sin kone! Jeg husker at jeg også lurte på hvordan de faktisk fikk produsert barna da jeg leste om dem... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ville ikke likt å være støvdum... Jeg tror jeg er støvdum... *Ser seg rundt* Jo, jeg er nok det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 De var sammenvokst i magen, og faktisk gift med hver sin kone! Jeg husker at jeg også lurte på hvordan de faktisk fikk produsert barna da jeg leste om dem... I magen?!? Da er det vel nærliggende å tro at de onanerte i et beger og foretok en kunstig inseminasjon? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Å være døvblind må vel være noe av det aller verste! Tenker på det å bli døvblind. er man født døvblind så vet man jo ikke hva man har gått glipp av kan man se, men hvis man allerede har hatt syn eller hørsel i behold og så mister enda en sans...nei huff 0 Siter
pip Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg er veldig glad for ikke å være psykotisk. Det å miste evnen til å kunne skille virkeligheten fra en syk verden, og det å ikke ha en viss grad av kontroll over seg selv, det ville jeg synes var det værste, tror jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg er glad jeg ikke har noen lidelser. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg er veldig glad for ikke å være psykotisk. Det å miste evnen til å kunne skille virkeligheten fra en syk verden, og det å ikke ha en viss grad av kontroll over seg selv, det ville jeg synes var det værste, tror jeg. ja det er jeg også veldig glad for at jeg ikke har 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 I magen?!? Da er det vel nærliggende å tro at de onanerte i et beger og foretok en kunstig inseminasjon? Dette er jo noen tiår siden. I dag hadde de sikkert kunnet blitt separert. Når jeg sa magen, så var det nesten som en veldig kort navlestreng, selve magene var ikke fast i hverandre. De kunne kanskje vri seg litt? Men særlig privat kunne det ikke ha vært 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.