Gå til innhold

Hvilken sykdom/lidelse tilstand er dere glade for at dere IKKE har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er støvdum... *Ser seg rundt* Jo, jeg er nok det.

*LOL* jeg er både støvdum og støvblind, ganske grei kombinasjon egentlig.

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke har brukket nakken eller fått en sykdom som gikk på hjernekapasiteten. Det vet jeg ikke om jeg hadde fikset nei.

Skrevet

Tenker på det å bli døvblind. er man født døvblind så vet man jo ikke hva man har gått glipp av kan man se, men hvis man allerede har hatt syn eller hørsel i behold og så mister enda en sans...nei huff

Ja, helt sikkert mye verre å miste både syn og hørsel når man allerede har sett og hørt... De fleste(?) døvblindfødte er vel ellers "normale" som oss (eller jeg er kanskje ikke helt "normal" i noens øyne da, men;-)). Jeg lurer på hvordan de ser på sin egen situasjon etc, og om de oppfatter hvor mye de går glipp av. Huff, håper ingen som kjenner godt til døvblittes situasjon leser her nå. De blir sikkert helt oppgitt over min uvitenhet ;-)

Skrevet

MS

Har flere med den sykdommen rundt meg - og det er skremmende.

Skrevet

Jeg er rett og slett veldig glad for å være frisk. Hørte alltid når jeg var liten at god helse er noe man alltid må ønske seg. Når jeg var mindre tenkte jeg at det ikke var så farlig, men nå har jeg hatt mye (dødelig, eller heter det det?) sykdom rundt meg og setter utrolig stor pris på å være frisk. Slikt burde man ikke ta for gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...