Velouria Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg tror jeg er støvdum... *Ser seg rundt* Jo, jeg er nok det. *LOL* jeg er både støvdum og støvblind, ganske grei kombinasjon egentlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg er glad for at jeg ikke har brukket nakken eller fått en sykdom som gikk på hjernekapasiteten. Det vet jeg ikke om jeg hadde fikset nei. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tenker på det å bli døvblind. er man født døvblind så vet man jo ikke hva man har gått glipp av kan man se, men hvis man allerede har hatt syn eller hørsel i behold og så mister enda en sans...nei huff Ja, helt sikkert mye verre å miste både syn og hørsel når man allerede har sett og hørt... De fleste(?) døvblindfødte er vel ellers "normale" som oss (eller jeg er kanskje ikke helt "normal" i noens øyne da, men;-)). Jeg lurer på hvordan de ser på sin egen situasjon etc, og om de oppfatter hvor mye de går glipp av. Huff, håper ingen som kjenner godt til døvblittes situasjon leser her nå. De blir sikkert helt oppgitt over min uvitenhet ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg er glad jeg ikke har hjernesvulst eller Alzheimer. 0 Siter
flisa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 MS Har flere med den sykdommen rundt meg - og det er skremmende. 0 Siter
villee Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg er rett og slett veldig glad for å være frisk. Hørte alltid når jeg var liten at god helse er noe man alltid må ønske seg. Når jeg var mindre tenkte jeg at det ikke var så farlig, men nå har jeg hatt mye (dødelig, eller heter det det?) sykdom rundt meg og setter utrolig stor pris på å være frisk. Slikt burde man ikke ta for gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.