Gjest sanglerke Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 for amatører. ev. blandet kor, men fortsatt for amatører. Noen som har et tips til ei som vil begynne å synge? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 det finnes et kor som heter humkoret tror jeg. i regi av humanetisk forbund. de er flinke, men det viktigste er at de har det innmari moro sammen. (blandakor) 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg vil også være med!! Har lurt på det samme selv. Det viktigste for meg er at det ikke er no kirke-styr. 0 Siter
Gjest sanglerke Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg vil også være med!! Har lurt på det samme selv. Det viktigste for meg er at det ikke er no kirke-styr. samme her kanskje vi sees i samme kor da, hvis vi får et godt tips og begge synes det virker bra :-) 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Her er annonser fra kor som søker sangere: http://www.kor.no/distrikt/index.cfm?WID=180 Det står et damekor aller øverst. Velger du Medlemskor øverst til høyre på menyen, finner du en oversikt over kor i Oslo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.