Gjest litt blyg bare.. Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 det har seg slik at jeg er singel for tiden.ikke at jeg ikke ønsker å være det, har egentlig ikke vært det på en stund, men liker at gutter viser interesse osv selv om jeg kanskje ikke er ute etter ett seriøst forhold nå.(selv om jeg må innrømme jeg egentlig savner en som bare er "min".. men så er det sånn at disse guttene som viser meg interesse, er sånne typer som er litt...ja jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal si det, men de er ikke sånne som jenter faller som fluer for. jeg er ikke ute etter en selvgod fløtepus som kun tenker på utseende, men jeg blir litt oppgitt over at ingen "skikkelige", søte, kjekke, hyggelige, oppegående gutter kan vise interesse.. kanskje er det noen som gjør dt innimellom, men de som er mest frempå er slike son mer eller mindre minner om nerder, og som jeg synes er greie å ha kontakt med og snakke med, men ikke noe mer...selv om jeg føler disse ofte vil innlede vennskapsforhold til meg fordi de tror det kan bli til noe mer. en jeg kjenner godt sa en gang til meg at jeg måtte "gå for gull".. (tror det hadde noe å gjøre med at han syntes at han jeg var sammen med for øyeblikket var en "taper", og at jeg burde kunne finne noe bedre..) men så er det det at jeg kan jo ikke forvente å FÅ gull,hvis jeg ikke ER gull selv. Jeg er sjenert, og finner aldri på noe å si hvis jeg er interessert i noen. gutter flest kan kanskje bli betatt av utseendet mitt, men hvis jeg ikke klarer å vise at jeg har noe mer å by på, vil de nok ikke tenke på å f.eks be meg ut.. jeg blir kanskje oppfattet som sjenert, dum, overlegen...?!? ikke vet jeg, men jeg har ihvertfall funnet ut at jeg lettere greier å vise hvem jeg er, få frem mer av personligheten min og tørre å si det jeg vil og drite meg ut, ja bare rett og slett føre en samtale om hva som helst, når det gjelder slike "nerdegutter" (for å kalle dem noe...) kanskje er det derfor de liker meg? fordi jeg greier å vise mer av mine egne sider blandt disse typene? mens når det kommer til gutter som kanskje kunne ha vært kjærestepotensiale, da blir jeg så stille og..kjedelig og...rar..at de ikke rekker å tenke noe særlig mer enn at "hun er jo fin da..".. før de ser seg rundt etter noe annet og mer interessant?!? vel, jeg vet kanskje hvorfor jeg ikke får oppmerksomhet av de gutta jeg ønsker, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det..hadde jeg vært litt flinkere til å vise oppmerksomhet selv, så kanskje..men jeg er så sjenert. og jeg føler ikke jeg er verdt gull. samtidig skjønner jeg ikke hvorfor disse såkalte nerdene tror de har noen sjans... hvor får de selvtilliten ifra?hvorfor har ikke jeg samme selvtillit når det gjelder gutter? og hvor skal egentlig grensa for hvor kresen man kan være gå..altså, man kan ikke forvente å få noen som er bedre enn seg selv, men det virker jo som om alle gjør det.. tanker fra en jente som aldri klarer å ta intiativ, en jente som vet hun har så mye mer å gi av seg selv enn det hun får vist... og som vil at en spesiell gutt skal vise henne interesse, men som også vet at dersom han hadde gjort det, hadde hun freaka ut, og ikke kommet på noe glupt å si... dette ble ett langt innlegg, men til dere jenter som har funnet en fantastisk type dere er sammen med: hvordan fikk dere kontakt?? hvis dere ikke kjente hverandre fra før..hvordan er det mulig å ha en normal, hyggelig samatale der man kan vise det beste av seg selv, uten å være drita full, og faktisk bli nok interessert til at dere avtaler å møtest igjen? jeg blir FRUSTRERT av disse tankene...gutter,jeg blir svimmel av dere. SVIMMEL!!!!!! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har du spurt deg selv hvorfor du vil ha gutter du ikke føler deg tilpass sammen med, samtidig som du IKKE vil ha de du kan være deg selv med? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Forstår ikke hvorfor du "blir svimmel av gutter". Du klarer åpenbart å snakke med de guttene du ikke vil ha, men ikke de guttene du vil ha. Det er guttene som bør bli svimle av deg. 0 Siter
Gjest litt blyg bare.. Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Forstår ikke hvorfor du "blir svimmel av gutter". Du klarer åpenbart å snakke med de guttene du ikke vil ha, men ikke de guttene du vil ha. Det er guttene som bør bli svimle av deg. ja det har du helt rett i.det blir de sikkert også. 0 Siter
Gjest litt blyg bare.. Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har du spurt deg selv hvorfor du vil ha gutter du ikke føler deg tilpass sammen med, samtidig som du IKKE vil ha de du kan være deg selv med? det har noe med at jeg ikke føler meg underlegen de "feil" gutta, i motsetning til de andre..merker jeg at det er en "skikkelig" gutt som sikkert kan få mange jenter, som er hyggelig og som i tillegg ser bra ut, så blir jeg satt ut og mer usikker på en måte...føler meg uinteressant i forhold. det at jeg kan være meg selv med andre typer gutter er nok pga. jeg vet at de ikke har noen grunn til å ikke skulle like meg..på en måte...fordi jeg vet at de kanskje ikke kan sikte like høyt når det gjelder jenter. vet ikke... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ja det har du helt rett i.det blir de sikkert også. Vel, du er ikke den eneste jenta som gjør gutta svimle, og jeg er sikkert ikke den eneste gutten som gjør jentene svimle. Så vi er begge i godt selskap. 0 Siter
favn Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Guri, jeg har tilsammen aldri tenkt halvparten av alt det der rundt fenomenet gutt-jente. Dette hørtes veldig komplisert ut. Og det er det jo ikke. Kan du ikke bare være deg selv og kikke bak brillene til disse nerdene? 0 Siter
Gjest litt blyg bare.. Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Vel, du er ikke den eneste jenta som gjør gutta svimle, og jeg er sikkert ikke den eneste gutten som gjør jentene svimle. Så vi er begge i godt selskap. oppmuntrende ord 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 " men til dere jenter som har funnet en fantastisk type dere er sammen med: hvordan fikk dere kontakt?? " Tja si det. Det var nerden som tok kontakt. Litt sånn tilbakelent bak nerden, sto han høye, mørke kjekke du vet, han med DET blikket. Vel, nerden ba meg og venninna mi hjem etter festen for å fortsette festen der. Da ble han kjekke litt mer pågående, Ikke meg imot.Jada jeg overnattet, og der ble jeg værende;) 0 Siter
Gjest litt blyg bare.. Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 " men til dere jenter som har funnet en fantastisk type dere er sammen med: hvordan fikk dere kontakt?? " Tja si det. Det var nerden som tok kontakt. Litt sånn tilbakelent bak nerden, sto han høye, mørke kjekke du vet, han med DET blikket. Vel, nerden ba meg og venninna mi hjem etter festen for å fortsette festen der. Da ble han kjekke litt mer pågående, Ikke meg imot.Jada jeg overnattet, og der ble jeg værende;) koselig historie:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.