Gjest Salater? Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Prøver å unngå karbohydrater om kveldene, så det blir mye knekkebrødspsiing, og salater. Men trenger tips, f.eks til en god salat med en litt mager dressing? Andre gode og raske kveldsretter? 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 2 egg 2 skiver skinke 2 biter ost litt fløte (evt. melk) Hakk skinken i småbiter og blans sammen, hell på stekepannen med osten på toppen. Server med litt salat eller bare tomater. Nesten ingen karbiser.... 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 jeg syns supper er bra på kvelden. Grønnsaksupper i alle varianter. Linsesuppe, gulrotsuppe, broccolisuppe etc. Har du stavmixer eller blender får du en fyldig og fin suppe uten karbo og fett om du vil. Grønn ertesuppe er kjempeenkel og god. Det er bare å koke en pose frosne grønne erter i kraft eller buljong. Jeg liker å ha i litt hvitløk og karve. Karven for å unngå luft i magen. Når dette er kokt så er det bare å mose med stavmixer eller i blender og spe med kokekrafta til passe tjukkelse. Salt og krydre etter smak. 0 Siter
fresja Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Knekkebrød er jo for det meste karbohydrat... 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Pleier å kose meg med kylling-salat. Lager stor bolle som jeg har i et par dager. ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Pleier å kose meg med kylling-salat. Lager stor bolle som jeg har i et par dager. ) + masse snickers-is til dessert, men der er karbohydratene 0 Siter
yeehaw Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg bruker ofte laks med grillet squash og gulerøtter, vedlig godt! Eller omelett med stekte grønnsaker og litt skinke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.