Gjest ekstrem oppussing Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 der bygger de hus til mennesker som er fattige som kanskje har levd fra hånd til munn. De får jo da et luksushus. og selvfølgelig er jeg glad på dere vegne Det er jo fantastisk flott og rørende å se på Men jeg lurer også på om ikke dette med å få et så fint hus, vil kreve ekstra ressurser med hensyn til vakthold. Vil ikke en familie som lever i et svært belastet strøk være mer belastet for hærverk og innbrudd? eller at det nye fine huset kan bli ødelagt pga misunnelse fra andre.. Hva tenker dere? Håper det er jeg som bare er pessimistisk her 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg lurer alltid på om de greier å betale den strømregninga som kommer til å bli enorm med alt stasjet de setter inn hver gang 0 Siter
cecily Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ...og forsikring + strømregningen + +++ Du er ikke alene som tenker i slike baner. Jeg lurer på hvor lang tid det tar før familiene selger sitt nye hus. Og for ikke å snakke om hvor lang tid det tar for ungene å bli luta lei de rare temarommene de får. 0 Siter
Gjest ekstrem oppussing Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ...og forsikring + strømregningen + +++ Du er ikke alene som tenker i slike baner. Jeg lurer på hvor lang tid det tar før familiene selger sitt nye hus. Og for ikke å snakke om hvor lang tid det tar for ungene å bli luta lei de rare temarommene de får. lurer på om rommene er laget slik at det er mulig å endre stilen når de senere har vokst fra rommet sitt? tenker de så langt? 0 Siter
Gjest ekstrem oppussing Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg lurer alltid på om de greier å betale den strømregninga som kommer til å bli enorm med alt stasjet de setter inn hver gang ja det kan man jo lure på.... 0 Siter
Gjest ekstrem oppussing Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ...og forsikring + strømregningen + +++ Du er ikke alene som tenker i slike baner. Jeg lurer på hvor lang tid det tar før familiene selger sitt nye hus. Og for ikke å snakke om hvor lang tid det tar for ungene å bli luta lei de rare temarommene de får. Tenker på en av de norske familiene som deltok i det ekstreme. De drev med gocart og fikk hver sin firehjuling. det tok vel to dager så var alle stjålet:( Vet ikke om det har kommet til rette igjen. så det er folk som er sleipe nok til å utnytte det 0 Siter
Gemini Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg lurer alltid på om de greier å betale den strømregninga som kommer til å bli enorm med alt stasjet de setter inn hver gang Med tanke på at de fleste blir kvitt den bolig-gjelden de i utgangspunktet hadde, så klarer de seg vel? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 ...og forsikring + strømregningen + +++ Du er ikke alene som tenker i slike baner. Jeg lurer på hvor lang tid det tar før familiene selger sitt nye hus. Og for ikke å snakke om hvor lang tid det tar for ungene å bli luta lei de rare temarommene de får. Har tenkt det samme.. Må også koste en liten formue å fikse de tema-rommene når barna blir eldre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.