Gå til innhold

Hvilke følelser vekker en burka?

Anbefalte innlegg

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg fikk nærkontakt med en burakkledd ung kvinne i dag, forøvrig ikke første gang. Hendene var en studie i neglekunst og manikyr, skoene utsøkte og tærne et studie i pleie. Øynene glitret bak det kusntferdig heklede gittert. Et parfymedrag i lufta som nesten tok pusten fra meg, nydelig og feminint. Burkaen en kjedelig brun farge, men med utsøkt stoff, søm og form. Ikke noe nytt for så vidt, men ...

Ei fremmed frue i 30-åra sa til meg: "Jeg blir så eitrande sinna når jeg ser det, tenk å tvinge noen til å gå med slikt? Hva hindrer meg å klore øya ut på mannen hennes?". Tårene sto i øynene og hun måtte fram med Cleenexen. I grunnen har hun rett.

Men jeg tenker liksom at de inni teltet er vant til dette?

Hva tenker du?

Gjest griseknut
Skrevet

Så det er kanskje litt "turn on" med kvinner kledd i burka?

Alt med den kvinnen du møtte virket tiltalende på deg,vel ;)

Skrevet

Så det er kanskje litt "turn on" med kvinner kledd i burka?

Alt med den kvinnen du møtte virket tiltalende på deg,vel ;)

Stakkars folk sier jeg!

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på det. Treffer mest de med skaut. Noen ganger kunne jeg tenkt meg burka selv :-) Ha en skikkelig bad hairday, ikke tenke på hva som jeg skal ha på meg. Bare ta en dusj,på med noen enkle ting og så på med burka og vips, så er en klar til å gå ut.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på det. Treffer mest de med skaut. Noen ganger kunne jeg tenkt meg burka selv :-) Ha en skikkelig bad hairday, ikke tenke på hva som jeg skal ha på meg. Bare ta en dusj,på med noen enkle ting og så på med burka og vips, så er en klar til å gå ut.

Noen nevnte at det ikke er så lurt å prompe inni der. Promp stiger opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...