Heffalomp Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Før ble den lagt ut på nettet. Er eller blir den lagt ut i år også? I såfall når? 0 Siter
Bassisten Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det blir lagt ut i tre veker på Skatteetaten sine sider etter at skatteoppgjeret er klart for alle den 7. oktober. Stortinget endra reglane i fjor. Det er ikkje mogleg for andre sider å leggja dei ut slik som før. http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=9638 0 Siter
flisa Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det blir lagt ut i tre veker på Skatteetaten sine sider etter at skatteoppgjeret er klart for alle den 7. oktober. Stortinget endra reglane i fjor. Det er ikkje mogleg for andre sider å leggja dei ut slik som før. http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=9638 Det er jaggu bra! :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det er jaggu bra! :-) Ja det er det, men det er no litt morosamt å snoke i naboen sin økonomi også... ;-) 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ja det er det, men det er no litt morosamt å snoke i naboen sin økonomi også... ;-) Hvorfor har min 0 i inntekt annet hvert år? 0 Siter
Gjest HaterSkattelister Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Gruer meg til det. Bor i en liten kommune der alle kjenner alle, og for 2004 har jeg hatt ekstraordinære inntekter som gir 2,2 mill i inntekt og 1,8 mill i formue. Folk legger sikkert ikke merke til at jeg har betalt 800.000,- i skatt. Vanskelig å holde lav profil i et slikt lite samfunn. 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ja det er det, men det er no litt morosamt å snoke i naboen sin økonomi også... ;-) Man ser jo egentlig ingenting - om meg ser det jo ut som jeg ikke tjener noe i det hele tatt - men det er fordi jeg har gjeld og andre fradrag.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.