flisa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/22/444171.html Er det mulig? han må jo ha vært dopa! 0 Siter
KaVa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Fytte rakkeren - enkelte mannfolk, altså! *grrrrrr* 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Psykopat! Ja, jeg roper det ut, selv om det er veldig fali å slenge ut slike diagnoser i hytt og pine. Men her kan det da ikke være tvil levnet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 All ros til den bankansatte somn torte å reagere i alle fall! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 De va jo godt han hadde "vett nok" til å bære henne en plass offentlig, hvor alle kunne se elendigheta, og hun kunne få hjelp. Nå er hun trygt forvart på sykehus, og politiet kan ta ut siktelse mot ham, enten hun vil anmelde ham eller ikke. 0 Siter
pip Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 En gang opplevde jeg at en fyr slo ned dama si på gata, for så å dra henne inn i en drosje. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Fytte rakkeren - enkelte mannfolk, altså! *grrrrrr* Enkelte kvinnfolk altså.... 0 Siter
KaVa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Enkelte kvinnfolk altså.... Selvsagt - enkelte kvinnfolk er - som enkelte mannfolk er - drittsekker. Heldigvis er de ikke representativ for "artene" i det store bildet. 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 En gang opplevde jeg at en fyr slo ned dama si på gata, for så å dra henne inn i en drosje. sykt. Hva gjør drosjesjåfører da? har de "taushetsplikt"? - hva gjorde du? Jeg hadde ringt politiet og fortalt hva jeg så og tatt nummeret på drosjen. 0 Siter
pip Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 sykt. Hva gjør drosjesjåfører da? har de "taushetsplikt"? - hva gjorde du? Jeg hadde ringt politiet og fortalt hva jeg så og tatt nummeret på drosjen. Vi forsøkte å stoppe drosja, begynte å krangle med drosjesjaføren, og sa at han ikke måtte dra. Mannen satt bare å så på oss med store øyne, men kvinnen ba drosjesjaføren om å kjøre. Samtidig ringte vi politiet, men det tok flere minutter før vi kom igjennom, og da var drosja dratt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.