Gå til innhold

Fy flate for en drittsekk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykopat!

Ja, jeg roper det ut, selv om det er veldig fali å slenge ut slike diagnoser i hytt og pine. Men her kan det da ikke være tvil levnet?

Skrevet

All ros til den bankansatte somn torte å reagere i alle fall!

Skrevet

De va jo godt han hadde "vett nok" til å bære henne en plass offentlig, hvor alle kunne se elendigheta, og hun kunne få hjelp. Nå er hun trygt forvart på sykehus, og politiet kan ta ut siktelse mot ham, enten hun vil anmelde ham eller ikke.

Skrevet

En gang opplevde jeg at en fyr slo ned dama si på gata, for så å dra henne inn i en drosje.

Skrevet

Fytte rakkeren - enkelte mannfolk, altså! *grrrrrr*

Enkelte kvinnfolk altså....

Skrevet

Enkelte kvinnfolk altså....

Selvsagt - enkelte kvinnfolk er - som enkelte mannfolk er - drittsekker. Heldigvis er de ikke representativ for "artene" i det store bildet.

Skrevet

En gang opplevde jeg at en fyr slo ned dama si på gata, for så å dra henne inn i en drosje.

sykt. Hva gjør drosjesjåfører da? har de "taushetsplikt"? - hva gjorde du?

Jeg hadde ringt politiet og fortalt hva jeg så og tatt nummeret på drosjen.

Skrevet

sykt. Hva gjør drosjesjåfører da? har de "taushetsplikt"? - hva gjorde du?

Jeg hadde ringt politiet og fortalt hva jeg så og tatt nummeret på drosjen.

Vi forsøkte å stoppe drosja, begynte å krangle med drosjesjaføren, og sa at han ikke måtte dra. Mannen satt bare å så på oss med store øyne, men kvinnen ba drosjesjaføren om å kjøre.

Samtidig ringte vi politiet, men det tok flere minutter før vi kom igjennom, og da var drosja dratt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...