Gå til innhold

Sexlyst

Anbefalte innlegg

nikon1365380902
Skrevet

Finnes det legemidler eller naturmedisiner som øker sexlysten hos kvinner? Jeg er en frisk kvinne på 38 år. Jeg er gift på 12. året, og har 2 barn på 6 år og 2 måneder. Bortsett fra den første fasen av ekteskapet har jeg slitt mye med lav sexlyst. Dette begynner nå å tære på ekteskapet, så vi tenker å starte opp med sensuaitetstrening for å se om dette kan hjelpe. Men dersom det finnes andre hjelpemidler, kan jeg tenke meg å prøve dette i tillegg. - nikon -

Skrevet

For noen vil Rosenrot hjelpe mye, men det også de som sier at det ikke hjelper en dritt.

Kona bruker Rosenrot og det tar omtrent fyr i trusene hennes, hehe.

Det kan jo være forsøket verdt:-)

Skrevet

For noen vil Rosenrot hjelpe mye, men det også de som sier at det ikke hjelper en dritt.

*Flirer* Og så sitter du her og flørter med damene her inne?! ;o)

Skrevet

Tar fyr? Betyr det at hun er jævlig tørr i trusa?

Skrevet

*Flirer* Og så sitter du her og flørter med damene her inne?! ;o)

Hehe, ja, men det er jo bare flørt, eller mer moro enn flørt kanskje, blir ikke mye mus av det:-)

Skrevet

Tar fyr? Betyr det at hun er jævlig tørr i trusa?

Kanskje det:-)

Skrevet

Hehe, ja, men det er jo bare flørt, eller mer moro enn flørt kanskje, blir ikke mye mus av det:-)

Du skulle brukt tiden din på å slukke hennes brann vet du - ikke på å tenne andres. ;o)

Skrevet

Du skulle brukt tiden din på å slukke hennes brann vet du - ikke på å tenne andres. ;o)

Hehe, nåja, hun er det ikke synd på:-) De blir nok ikke så tent de andre heller.

Skrevet

Følger du med på småflørtingen vår, Lillemus?

;)

Skrevet

Følger du med på småflørtingen vår, Lillemus?

;)

*Gliser* Holder meg til Prozak jeg. ;o)

Skrevet

*Gliser* Holder meg til Prozak jeg. ;o)

Til Prozak? Jeg trodde du holdt deg til både Prozak og SDD...

Skrevet

Til Prozak? Jeg trodde du holdt deg til både Prozak og SDD...

Mest Prozak. Men de er kjekke typer begge to, det skal de ha. :o)

Skrevet

Mest Prozak. Men de er kjekke typer begge to, det skal de ha. :o)

Prozak er jeg også litt nysgjerrig på. Han ga meg en beskrivelse av utseendet sitt som jeg skulle likt å sett om stemmer.

Jeg husker ikke eksakt hva han skrev, men det var noe sånt:

Langt hår, flippskjegg og store tatoveringer...

Skrevet

Prozak er jeg også litt nysgjerrig på. Han ga meg en beskrivelse av utseendet sitt som jeg skulle likt å sett om stemmer.

Jeg husker ikke eksakt hva han skrev, men det var noe sånt:

Langt hår, flippskjegg og store tatoveringer...

Tattisene hans har ikke jeg sett, men resten stemmer. :o)

Skrevet

Tattisene hans har ikke jeg sett, men resten stemmer. :o)

Har du møtt han i RL eller bare på bilde?

Skrevet

Har du møtt han i RL eller bare på bilde?

Bare på bilder ja og da med klær på, derfor har jeg ikke sett tattisene hans. ;o)

Skrevet

Bare på bilder ja og da med klær på, derfor har jeg ikke sett tattisene hans. ;o)

:)

Klær på er ikke så dumt bestandig!

Nå har jeg kommet inn i vanen med å bare maile øyne, jeg da. Men et par øyne kan være utrolig talende...

Skrevet

:)

Klær på er ikke så dumt bestandig!

Nå har jeg kommet inn i vanen med å bare maile øyne, jeg da. Men et par øyne kan være utrolig talende...

Øyen-mailer kan være bra det, enig i det, hehe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...