Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107618 Har aldri falt meg inn å smuglese mannens meldinger, men er åpenbart i mindretall. Noen her som står frem? 0 Siter
Gjest kristinee83 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nei gjør nok ikke d, og jeg stoler på at han ikke gjør d heller. har ingenting skjult for hverandre, men respekterer at noe er mine og noe er hans ting. Har jo lest gjennom mld hans da vi feks fikk datteren vår, og jeg skulle lese gratulasjoner og sånt.. eller hvis han får mld når han kjører leser jeg den for han. Så er ikke så pirkete på det. Men trenger ikke smuglese;) 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg smugleser verken sms, brev, epost eller andre meldinger som åpenbart er ment for min samboer. Eneste unntaket er at jeg leser postkort som er adressert til henne - men jeg har lært hjemme at det er lov ;-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nei, jeg smugleser ikke, men får gjerne se dem, akkurat som han gjerne får se mine. Han fikk en stilig en for en tid siden da hvor det stod noe sånt som takk for i natt det var deilig ). Det var en feilsending. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg sniker meg ikke inn på telefonen hans mens han står i dusjen nei, men han er veldig åpen og når det plinger inn en melding ber han gjerne meg åpne den hvis han er opptatt med noe annet, han hadde nok ikke gjort det hvis han hadde noe å skjule. Men jeg må innrømme at jeg av og til sjekket eksen sin telefon, fordi han alltid var så hemmelighetsfull, og hvis jeg spurte så sa han bare at det ikke var noe. da ble jeg veldig nysggjerrig, men som oftest sa jeg det til ham etterpå, noen ganger ble han sur, andre ganger lo han bare av meg.... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Smugleser ikke, men vi åpner hverandres meldinger hvis en av oss er opptatt med noe annet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg trenger ikke smuglese, han har ingenting i mot at jeg ser på tekstmeldingene han har sendt eller mottat. Han forteller meg alltid hvem som sendte melding eller ringte, det samme gjør jeg. Ikke fordi vi har meldeplikt, men fordi det er hyggelig å "følge" med på kjærestens sosiale liv 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg leser hans, og han leser mine 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Smugleser ikke, men vi åpner hverandres meldinger hvis en av oss er opptatt med noe annet. Samme gjør faktisk vi, og jeg har aldri tenkt over det, egentlig. Jeg som alltid har vært så nøye på at post adressert til meg er noe _jeg_ skal åpne selv om det er regninger. :-D Men at husbonden leser smsene mine har jeg aldri reagert på. *hmmmmmm* Det er jeg som får i oppdrag å slette meldingene på husbondens telefon, så da sier det seg selv at jeg ser dem. De fleste er dessuten så korte at jeg ikke kan unngå å få med meg hva der står, hehe. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Har aldri falt meg inn. Får han en melding jeg har interesse av, så forteller han meg hva som står der. Og resten har jeg rett og slett ikke interesse av 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nope, har ikke smuglest..Men HAR snoket,men det har ikke vært etter andre jenter, men etter penger og sigaretter..:-o Jeg lånte en hundrings fra eksens jakkelomme engang, og han ble rasende..Og det skulle jeg ta fra en mann som var i min veske og mine lommer etter ditto til stadighet..! ;-) Dessuten, HAN svarte gjerne og gladelig på mine telefoner og meldinger, og ble til og med sur for at jeg har passord på eposten, og fordi hjan ikke fikk lese hva jeg skriver her..;-) Han sendte engang en jævlig flau melding til en kompis av meg (som han ikke visste hvem var) og..Jeg var ikke hjemme, men det var mobilen min,og det hadde tikket inn endel meldinger om at vi måtte gjøre noen øl, at han var i byen og hadde sååå lyst til å treffe meg og sånn, og typen sendte tilbake fra MIN telefon at vedkommende skulle dra til helvete og slutte å legge seg etter opptatte damer, og at jeg uansett ikke kom til å pule ham, fordi jeg hadde smak og stil, og aldri ville drømme om å gå ut med noen som skrev så dårlige tekstmeldinger..! :-o Han la ikke an på meg i det hele tatt, han var bare søt&blid, og jeg var så flau og sint at jeg trodde jeg skulle dåne! Og dette fortalte eksen meg uten å skjemmes en centimeter! Hva gir du meg? 0 Siter
mAd Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Sambos mobil har jeg aldri følt behov for å ha noe med å gjøre. Ei heller pc'n hans. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nope, har ikke smuglest..Men HAR snoket,men det har ikke vært etter andre jenter, men etter penger og sigaretter..:-o Jeg lånte en hundrings fra eksens jakkelomme engang, og han ble rasende..Og det skulle jeg ta fra en mann som var i min veske og mine lommer etter ditto til stadighet..! ;-) Dessuten, HAN svarte gjerne og gladelig på mine telefoner og meldinger, og ble til og med sur for at jeg har passord på eposten, og fordi hjan ikke fikk lese hva jeg skriver her..;-) Han sendte engang en jævlig flau melding til en kompis av meg (som han ikke visste hvem var) og..Jeg var ikke hjemme, men det var mobilen min,og det hadde tikket inn endel meldinger om at vi måtte gjøre noen øl, at han var i byen og hadde sååå lyst til å treffe meg og sånn, og typen sendte tilbake fra MIN telefon at vedkommende skulle dra til helvete og slutte å legge seg etter opptatte damer, og at jeg uansett ikke kom til å pule ham, fordi jeg hadde smak og stil, og aldri ville drømme om å gå ut med noen som skrev så dårlige tekstmeldinger..! :-o Han la ikke an på meg i det hele tatt, han var bare søt&blid, og jeg var så flau og sint at jeg trodde jeg skulle dåne! Og dette fortalte eksen meg uten å skjemmes en centimeter! Hva gir du meg? Godt han bare er eksen din vil jeg si 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Og jeg tar det som en like stor selvfølge at han ikke snoker i mine SMSer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nope, har ikke smuglest..Men HAR snoket,men det har ikke vært etter andre jenter, men etter penger og sigaretter..:-o Jeg lånte en hundrings fra eksens jakkelomme engang, og han ble rasende..Og det skulle jeg ta fra en mann som var i min veske og mine lommer etter ditto til stadighet..! ;-) Dessuten, HAN svarte gjerne og gladelig på mine telefoner og meldinger, og ble til og med sur for at jeg har passord på eposten, og fordi hjan ikke fikk lese hva jeg skriver her..;-) Han sendte engang en jævlig flau melding til en kompis av meg (som han ikke visste hvem var) og..Jeg var ikke hjemme, men det var mobilen min,og det hadde tikket inn endel meldinger om at vi måtte gjøre noen øl, at han var i byen og hadde sååå lyst til å treffe meg og sånn, og typen sendte tilbake fra MIN telefon at vedkommende skulle dra til helvete og slutte å legge seg etter opptatte damer, og at jeg uansett ikke kom til å pule ham, fordi jeg hadde smak og stil, og aldri ville drømme om å gå ut med noen som skrev så dårlige tekstmeldinger..! :-o Han la ikke an på meg i det hele tatt, han var bare søt&blid, og jeg var så flau og sint at jeg trodde jeg skulle dåne! Og dette fortalte eksen meg uten å skjemmes en centimeter! Hva gir du meg? Jeg forstår godt hvorfor han er en eks... 0 Siter
Cumbria Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ville aldri falle meg inn å så mye som røre telefonen hans. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Smugleser ikke, men vi åpner hverandres meldinger hvis en av oss er opptatt med noe annet. Ja, det er jo noe annet. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Har aldri falt meg inn. Får han en melding jeg har interesse av, så forteller han meg hva som står der. Og resten har jeg rett og slett ikke interesse av Samme tenker jeg. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg må inrømme at jeg har lest på hans meldinger ja.... Men det var pga jeg hadde misstanke om noe, som jeg fikk bekrefta.... Vet at han har lest i mine meldinger også, for han klarte å røpe seg hehe... Vil han lese mine meldinger nå-så må han bare det. Men jeg driter i hva som står i hans sms`er nå...Leser ikke for å si det sånn.. Men kunne SVÆRT gjerne hatt slikt forhold som mangen av dere har, der dere deler med sambo hvem som ringer og hvem som sender sms- 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Godt han bare er eksen din vil jeg si Joda..Han hadde sine drøye sider..Og det der var grovt, synes jeg... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.