Gjest freddrikk Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg er hverken sjalu eller noe til vanlig, men akkurat i dette tilfellet hadde jeg født for bare en ukes tid siden, og da er vi kvinner ofte litt ekstra sårbare, men det bryr vel ikke en mannsjåvinist, som du sikkert er, seg om.... Jeg er overhodet ingen mannsjåvinist. Hvorfor sier du det? Bare fordi jeg påpeker det faktum at kjerringer ofte syter uten grunn? Det hele var jo din feil, fordi du ikke leste skikkelig. Helt unødendig med andre ord. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nope Jeg leser ikke min manns sms. Og han leser ikke mine. Men vi har også sånt naturlig "fortelle deg" forhold så når noen av oss får en sms så pleier vi å fortelle hvem fra ol. Ikke sånn at det er et must eller at det ligger noe "redsel" bak, vi er bare sånn 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Selvfølgelig ikke. ".................................." 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg er overhodet ingen mannsjåvinist. Hvorfor sier du det? Bare fordi jeg påpeker det faktum at kjerringer ofte syter uten grunn? Det hele var jo din feil, fordi du ikke leste skikkelig. Helt unødendig med andre ord. Ja selvfølgelig var det min feil, harjeg påstått noe annet da? 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nå har ikke gubben mobil, så det er ikke aktuelt uansett... Men han må gjerne lese de meldingene jeg får hvis han vil. Og julekort, bursdagskort osv fra guttevenner må han gjerne lese. Det hender han spør hvem den eller den er, og da får han selvfølgelig svar på det. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nope, har ikke smuglest..Men HAR snoket,men det har ikke vært etter andre jenter, men etter penger og sigaretter..:-o Jeg lånte en hundrings fra eksens jakkelomme engang, og han ble rasende..Og det skulle jeg ta fra en mann som var i min veske og mine lommer etter ditto til stadighet..! ;-) Dessuten, HAN svarte gjerne og gladelig på mine telefoner og meldinger, og ble til og med sur for at jeg har passord på eposten, og fordi hjan ikke fikk lese hva jeg skriver her..;-) Han sendte engang en jævlig flau melding til en kompis av meg (som han ikke visste hvem var) og..Jeg var ikke hjemme, men det var mobilen min,og det hadde tikket inn endel meldinger om at vi måtte gjøre noen øl, at han var i byen og hadde sååå lyst til å treffe meg og sånn, og typen sendte tilbake fra MIN telefon at vedkommende skulle dra til helvete og slutte å legge seg etter opptatte damer, og at jeg uansett ikke kom til å pule ham, fordi jeg hadde smak og stil, og aldri ville drømme om å gå ut med noen som skrev så dårlige tekstmeldinger..! :-o Han la ikke an på meg i det hele tatt, han var bare søt&blid, og jeg var så flau og sint at jeg trodde jeg skulle dåne! Og dette fortalte eksen meg uten å skjemmes en centimeter! Hva gir du meg? hva gir jeg deg? hmmm? stun-gun som du kan bruke ved neste ansledning hvis en slik skulle by seg.... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nope, har ikke smuglest..Men HAR snoket,men det har ikke vært etter andre jenter, men etter penger og sigaretter..:-o Jeg lånte en hundrings fra eksens jakkelomme engang, og han ble rasende..Og det skulle jeg ta fra en mann som var i min veske og mine lommer etter ditto til stadighet..! ;-) Dessuten, HAN svarte gjerne og gladelig på mine telefoner og meldinger, og ble til og med sur for at jeg har passord på eposten, og fordi hjan ikke fikk lese hva jeg skriver her..;-) Han sendte engang en jævlig flau melding til en kompis av meg (som han ikke visste hvem var) og..Jeg var ikke hjemme, men det var mobilen min,og det hadde tikket inn endel meldinger om at vi måtte gjøre noen øl, at han var i byen og hadde sååå lyst til å treffe meg og sånn, og typen sendte tilbake fra MIN telefon at vedkommende skulle dra til helvete og slutte å legge seg etter opptatte damer, og at jeg uansett ikke kom til å pule ham, fordi jeg hadde smak og stil, og aldri ville drømme om å gå ut med noen som skrev så dårlige tekstmeldinger..! :-o Han la ikke an på meg i det hele tatt, han var bare søt&blid, og jeg var så flau og sint at jeg trodde jeg skulle dåne! Og dette fortalte eksen meg uten å skjemmes en centimeter! Hva gir du meg? Jøss, han kan du jammen være glad for at du er kvitt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hehe, må flire litt, sånne misforståelser kan være ubehagelig. Kom på noe som skjedde meg da minsten var nyfødt. Eks'en kom hjem fra jobb og hadde posten med seg, jeg så gjennom det mens han skiftet klær, det var kommet et brev fra trygdekontoret til ham, han ba meg åpne det, og det var en innkallelse til at han måtte komme og bekrefte et farskap, resten av brevet leste jeg ikke, fikk bare med meg et kvinnenavn som stod der. Det svartnet helt for meg, det var nummeret før jeg klorte ut øynene hans, som på sin side lyst av fortvilelse. Hvem er hun, hylte jeg, hva har du drevet med mens jeg har vært gravid? Han var helt fortvilet og sa jeg måtte roe meg, det måtte være en misforståelse, han hadde ikke gjort noe galt. Det står jo svart på hvitt at du har fått en sønn med denne ... Tror aldri jeg har vært så sint, til slutt låste jeg meg inne på badet oppløst i tårer. Plutselig hører jeg latter fra stuen...."du må kommme ut her og lese brevet skikkelig" sa han. Vi lo begge godt da vi oppdaget at den han hadde fått en sønn med var meg, men siden han ble født tidlig på morgenene etter en meget lang og hard fødsel, gikk han hjem for å sove litt så snart det var over, og var derfor ikke til stede da de kom med papirene han skulle undertegne, det ble glemt helt bort, og derfor kom altså dette brevet om at han måtte komme og bekrefte farskapet. Navnet jeg hadde sett var navnet på saksbehandleren! Så det lønner seg å lese brevene skikkelig, hehe....ler godt av det nå! *LOL* 0 Siter
Gjest modific Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg hadde aldri tenkt tanken engang da jeg var sammen med eksen. Vi fortalte hverandre som regel hvem meldingene var fra og hva det gjalt når vi var sammen. Men så endret han seg og hadde mobilen i lomma hele tiden, selv om han skulle på do! Og sa nesten aldri hvem meld var fra lenger. Og tlf ble slått av med det same han skulle legge seg... Syntes dette var litt merkelig, og smugleste litt. Og .. ja vi bor iallefall ikke sammen lenger for å si det slik:) Men ville nok ikke smuglest en evt ny kjærestes mobil. Ikke uten at jeg ville ha fått samme følelse av at noe var galt. 0 Siter
favn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Sms-er er utrolig kjedelig å lese og skrive, så jeg hadde ikke orket å sett på dem om så de ble hevet etter meg. Vi deler på de få, sjeldne gode vitsene el.l. som dukker opp av og til. 0 Siter
Gjest Kjelkvik Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg inspiserer telefonen hennes hver dag. Skulle bare mangle, og dette er bare noe hun må finne seg i. 0 Siter
Gjest Javel, Hr. Statsraad Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Niks! Kunne ikke falle meg inn...!.....å ståfrem, altså...! ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Hehe, må flire litt, sånne misforståelser kan være ubehagelig. Kom på noe som skjedde meg da minsten var nyfødt. Eks'en kom hjem fra jobb og hadde posten med seg, jeg så gjennom det mens han skiftet klær, det var kommet et brev fra trygdekontoret til ham, han ba meg åpne det, og det var en innkallelse til at han måtte komme og bekrefte et farskap, resten av brevet leste jeg ikke, fikk bare med meg et kvinnenavn som stod der. Det svartnet helt for meg, det var nummeret før jeg klorte ut øynene hans, som på sin side lyst av fortvilelse. Hvem er hun, hylte jeg, hva har du drevet med mens jeg har vært gravid? Han var helt fortvilet og sa jeg måtte roe meg, det måtte være en misforståelse, han hadde ikke gjort noe galt. Det står jo svart på hvitt at du har fått en sønn med denne ... Tror aldri jeg har vært så sint, til slutt låste jeg meg inne på badet oppløst i tårer. Plutselig hører jeg latter fra stuen...."du må kommme ut her og lese brevet skikkelig" sa han. Vi lo begge godt da vi oppdaget at den han hadde fått en sønn med var meg, men siden han ble født tidlig på morgenene etter en meget lang og hard fødsel, gikk han hjem for å sove litt så snart det var over, og var derfor ikke til stede da de kom med papirene han skulle undertegne, det ble glemt helt bort, og derfor kom altså dette brevet om at han måtte komme og bekrefte farskapet. Navnet jeg hadde sett var navnet på saksbehandleren! Så det lønner seg å lese brevene skikkelig, hehe....ler godt av det nå! Hahaha, beste jeg har hørt på lenge! ;oD Og midt i barselblues og ammetåke, ikke rart det rabla litt for deg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hehe, må flire litt, sånne misforståelser kan være ubehagelig. Kom på noe som skjedde meg da minsten var nyfødt. Eks'en kom hjem fra jobb og hadde posten med seg, jeg så gjennom det mens han skiftet klær, det var kommet et brev fra trygdekontoret til ham, han ba meg åpne det, og det var en innkallelse til at han måtte komme og bekrefte et farskap, resten av brevet leste jeg ikke, fikk bare med meg et kvinnenavn som stod der. Det svartnet helt for meg, det var nummeret før jeg klorte ut øynene hans, som på sin side lyst av fortvilelse. Hvem er hun, hylte jeg, hva har du drevet med mens jeg har vært gravid? Han var helt fortvilet og sa jeg måtte roe meg, det måtte være en misforståelse, han hadde ikke gjort noe galt. Det står jo svart på hvitt at du har fått en sønn med denne ... Tror aldri jeg har vært så sint, til slutt låste jeg meg inne på badet oppløst i tårer. Plutselig hører jeg latter fra stuen...."du må kommme ut her og lese brevet skikkelig" sa han. Vi lo begge godt da vi oppdaget at den han hadde fått en sønn med var meg, men siden han ble født tidlig på morgenene etter en meget lang og hard fødsel, gikk han hjem for å sove litt så snart det var over, og var derfor ikke til stede da de kom med papirene han skulle undertegne, det ble glemt helt bort, og derfor kom altså dette brevet om at han måtte komme og bekrefte farskapet. Navnet jeg hadde sett var navnet på saksbehandleren! Så det lønner seg å lese brevene skikkelig, hehe....ler godt av det nå! Å herregud er det mulig! Stakkars deg å alt dette oppi ammetåka med et nyfødt barn,du kunne jo ha mistet melken av dette. *LOL* 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Å herregud er det mulig! Stakkars deg å alt dette oppi ammetåka med et nyfødt barn,du kunne jo ha mistet melken av dette. *LOL* Akkurat der og da var det helt forferdelig, heldigvis gikk det ikke mange minuttene før vi fikk oppklart det da, og i ettertid har vi ledd godt av det, er vanligvis ikke spesielt sjalu, men der klikket det helt for meg et par minutter, må nok ha vært ammetåke ja! 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hahaha, beste jeg har hørt på lenge! ;oD Og midt i barselblues og ammetåke, ikke rart det rabla litt for deg. Akkurat der og da var det helt forferdelig, heldigvis gikk det ikke mange minuttene før vi fikk oppklart det da, og i ettertid har vi ledd godt av det, er vanligvis ikke spesielt sjalu, men der klikket det helt for meg et par minutter, må nok ha vært ammetåke ja! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ja selvfølgelig var det min feil, harjeg påstått noe annet da? for guds skyld, ikke svar denne personen! Troll er å skue i Doldalene 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det har jeg aldri giddet å gjort. Tror ikke jeg finner noe spennende på kjærstens mob, han er for seiøs. Men eksens mob er spennende, den leser jeg ofte meldingene på, men det får jeg lov til ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Akkurat der og da var det helt forferdelig, heldigvis gikk det ikke mange minuttene før vi fikk oppklart det da, og i ettertid har vi ledd godt av det, er vanligvis ikke spesielt sjalu, men der klikket det helt for meg et par minutter, må nok ha vært ammetåke ja! Uff dette kommer jeg til å drømme om i natt! Stakkars han som fikk huden full og som var helt uskyldig. Dette var kjempegøy historie!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.