Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 for guds skyld, ikke svar denne personen! Troll er å skue i Doldalene Hvilken person mener du? 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Uff dette kommer jeg til å drømme om i natt! Stakkars han som fikk huden full og som var helt uskyldig. Dette var kjempegøy historie!! Ja han fikk så hatten passet, det skal jeg love deg. Jeg glemmer aldri det fortvilte ansiktet..... stakker!! 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg inspiserer telefonen hennes hver dag. Skulle bare mangle, og dette er bare noe hun må finne seg i. Det hadde du ikke fått lov til av meg. Jeg har mange venninner som skriver personlige meldinger til meg. De ønsker selfølgelig ikke at min partner skal lese dem! ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hvilken person mener du? freddrikk. Synes den personen har kommet med ekle svar idag. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 freddrikk. Synes den personen har kommet med ekle svar idag. Ja jeg skjønte det etter at jeg leste litt mer, det er alltid noen kommer med ekle eller spydige svar, vi får bare la vær og bry oss, de fleste er jo positive da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.