Gå til innhold

Deltakere på internatet.......TVN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå pløyd gjennom to opptak av hva som har skjedd på serien Internatet.......Og jeg kan ikke dy meg;

hvordan kom de med i serien??

Visste de hva serien gikk ut på,

trodde de at gitte regler ikke skulle gjelde

og ikke minst hva tenker foreldrene til disse deltakerne???

Tror ikke jeg hadde følt meg i 100 om jeg hadde sitti der og sett poden oppføre seg som.........*sensurert*

Men man er vel blitt for gammel kanskje?!

Skrevet

Jeg så 15 min. og den serien der syntes jeg er aldeles tåplig!!!!

Skrevet

Jeg satte med ned første gangen det gikk, sammen med sønnen min på 15. Han giddet å se en halv time, da hadde han fått nok: "For noen typer" sa han hoderystende og gikk!

mvh

Skrevet

Jeg så 15 min. og den serien der syntes jeg er aldeles tåplig!!!!

Tåpelig å tåpelig:)

Det kunne da vært litt mere reelt for dem? kunne det ikke?

Altså de drittungene som er på den serien vil jeg kalle mammadiltete snørrhvalper som er så utskjemt at det ikke ligner grisen...

Huff, ikke kan de spise det og det, ikke kan de ditt og datt... Hadde vært glad jeg om jeg hadde fått så bra mat på bordet hver dag:)

De syter å klager for alt og ingenting, og er vel mest med på serien for å bli populære snørrhvalper...

Iog forseg et drittprogram!

Skrevet

Da hadde jeg dødd hvis mine unger hadde oppført seg slik. Knis, men det er festlig å se hvor dårlig de takler lærerne og oppgavene. Det var omtrent like strengt når jeg gikk på skolen.

Henriette1365380130
Skrevet

De ble nok nøye valgt ut, og plukket ut av en eneste grunn.. For å drite seg ut! Det er god tv, vet du.

Skrevet

Jeg har hørt det i bakgrunnen mens jeg har dol'et, men jeg har ikke orket å se på. Synes det er så pinlig på ungenes vegne. Snakker om bortskjemte drittunger!

Skrevet

Så på det i går jeg også, og oppdaget fort at det var gjort annerledes her enn i England - der var det elever med toppkarakterer i utgangspunktet som var med (gøyere det synes jeg da!).

Satt og lo høyt for meg selv her da en oslogutt ikke greide å finne fram til Oslo på norgeskartet! Ærlig talt, så bortblåst går det vel ikke an å være?? Andreklassingene som jeg var vikar for denne uka fant faktisk Oslo! Og hun bærta som uffet og akket seg for at hun ikke greide seg uten stringtrusene sine! Altså, jeg kan forstå at de ikke likte å måtte gi fra seg hygieneartikler og dagbøker, men jeg tror ikke jeg hadde hatt store problemer med å greie meg uten stringtruser i en måned!

For meg ville det største problemet være å ta tran, resten skulle jeg fint ha holdt ut. Men kommer noen med transkjea, da spyr jeg rett og slett (har prøvd nok ganger, og har havnet spyende over vasken hver jævla gang..).

Gjest Søringa..
Skrevet

Det er jo bare sosser fra sør der. Ikke vet de hvor oslo, bergen og tromsø er på kartet engang.

Hadde vært flau om mine unger oppførste seg slik på tv! og ellers også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...