morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Men man kan jammen lure på hvor påpasselig denne barnevakten var! Uffameg! :-( http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1120116.ece 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Linket akkurat til samme sak, men fra en annen avis hvor det ikke stod noe om barnevakten. Dette må jo være foreldrenes mareritt. Barnevakten MÅ jo ha forsømt seg kraftig 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Åh, det er helt grusomt! ( 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Linket akkurat til samme sak, men fra en annen avis hvor det ikke stod noe om barnevakten. Dette må jo være foreldrenes mareritt. Barnevakten MÅ jo ha forsømt seg kraftig Ja man overlater ikke 1-åringer til seg selv. Vi her i Moss sitter og grunner.Vi får inderlig håpe at det går bra! 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Linket akkurat til samme sak, men fra en annen avis hvor det ikke stod noe om barnevakten. Dette må jo være foreldrenes mareritt. Barnevakten MÅ jo ha forsømt seg kraftig Ja, hvordan kan man la to ettåringer bare forsvinne fra seg på den måten?!! 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Man slipper da ikke 1-åringer av syne lenge nok til at noe slikt kan skje? Ja man kan virekleig lure på hvor påpasselig denne barnevakten var. Får inderlig håpe at det går bra med guttene! 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Man slipper da ikke 1-åringer av syne lenge nok til at noe slikt kan skje? Ja man kan virekleig lure på hvor påpasselig denne barnevakten var. Får inderlig håpe at det går bra med guttene! *krysser fingeren* 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ja, man virkelig lure. Men - når det er sagt - stakkars barnevakt (uansett). 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Uff, dette var tragisk! Krysser fingrene for at de små klarer seg! -Stakkars alle sammen! 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nå er en av de omkommet - det er så fælt. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Nå er en av de omkommet - det er så fælt. Å! For et sjokk å høre! Så trist!!! 0 Siter
Freya Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Huff, så grusomt! Føler med foreldrene... 0 Siter
maire Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja, det er forferdelig trist når noe slikt skjer. Trist for foreldrene, men også helt grusomt for dagmammaen. Ikke vær så rask til å dømme barnevakten. Vi sitter liksom og er så sikre på at noe slikt aldri kan skje oss selv, men det skal du ikke være for sikker på. Her hjemme har vi hatt nestenulykker fordi jeg var på do med døra igjen i under 2 minutter. Da fikk mine smådøtre opp utgangsdøra og forsvant mot jernbanelinja som er rett ved. Jeg lærte av den hendelsen og satte krok høyt oppe på døra. Utrolig flaks hadde jeg også, for jeg så med en gang hvilken retning de hadde gått i. Men, det skulle ikke ha vært mer enn et hushjørne eller en sving i veien, før jeg ikke hadde hatt sjans til å vite hvor de var på vei. Men, dagmammaen får ikke sjansen til å lære av og rette opp sin "glipp". Det jeg mener å si er at ofte må ting ha skjedd én gang for å være tenkelig. Utenkelige ting skjer. Det er forferdelig og tragisk. Jeg håper særlig at lokalbefolkningen i Moss som kjenner både foreldrene og dagmammaen, kan slå ring om dem alle sammen. Det er ikke bare foreldrene som skal leve med dette resten av sitt liv, det skal dagmammaen også. 0 Siter
Gjest Livet er trist! Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg føler med både foreldrene og barnevakten. "Alle" dømmer denne barnevakten uten å vite hva og hvordan dette egentlig skjedde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.