Gå til innhold

Irritere seg over småting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg flyttet fra eks'en og kjøpte denne leiligheten, fikk jeg den pusset helt opp før jeg flyttet inn.

Alt ble vel og bra, bortsett fra noen småting som jeg skulle fikse selv. Det er for det meste snakk om lister som mangler, fordi vi ikke hadde kjøpt nok, eller noen kom bort i alt rotet, så det mangler en liten list her og der, + at på det ene rommet er det et lite område som ikke er malt ferdig mellom veggen og dørlisten, rett og slett for at det ble oversett.

Nå går jeg og irriterer meg over at det ikke blir gjort, så slo det meg at det er jo bare opp til meg selv, malingen står klar i skapet, og det ville tatt meg toppen en dag å kjørt rundt og fått tak i det som mangler av lister + gjort det ferdig, men jeg utsetter det hele tiden.

Er dere også sånn at dere går rundt og irriterer dere over sånne småting, i stedet for å bare få det gjort?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

13

• flisa

3

• collins

2

• Aryane

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehehe-jeg tror jeg er enda verre..... Og ja, irriterer meg over at jeg aldri får gjort det jeg tenker på.....

Skrevet

Jeg skulle absolutt ha knulla kjerringa, men det drar ut....må vel ta meg sammen en dag å få faenskapet unnagjort.

Skrevet

Jepp, tror vi er uhelbredelig sånn sett vi kvinner. Og lista blir aldri mindre av ting som burde vært gjort...

Skrevet

Nei - jeg er heller den typen som slutter å legge merke til det etter en stund.

Vi har noen meter lister liggende på loftet, om du fremdeles har energi igjen etter at du er ferdig med dine egne...

Gjest mummikusine
Skrevet

Nei. Irriterer jeg meg over noe, gjør jeg det. Men når det er sagt så betyr ikke det at jeg gjør masse, jeg bare irriterer meg ikke over så mye sånt;)

Skrevet

Nei! Gjør ting når jeg får lyst, men irriterer meg ikke om lysten ikke kommer. Kjenner jeg tilløp til sånne tvangstanker, tenker jeg på hvordan andre bor (i andre land) også går den syke tanken om Bonytt-hjemmet bort :-)

Skrevet

Akkurat nå irriterer jeg meg mest over at jeg er tom for Cola Light, det tar toppen 1 minutt å stikke ned på butikken, men det er lettere å vente til eldstemann kommer hjem og kan løpe ned for meg, så jeg får nøye meg med Fanta Free så lenge....

Skrevet

Vi har satt igang med alt det som ikke har vært gjort på de 10 årene vi har bodd i huset - og det går unna gitt! :-) Moro er det også. Og vi har kastet 100vis av kilo på fyllinga med alskens ræl.

DEILIIG!!!!

Skrevet

Jeg skulle absolutt ha knulla kjerringa, men det drar ut....må vel ta meg sammen en dag å få faenskapet unnagjort.

...og ho går der og gruer...:)

Skrevet

Jeg synes irritasjon over slike småting faktisk senker livskvaliteten, så det fikser jeg så snart jeg kommer på det. Men nå er jeg ikke veldig var for detaljene ved tilværelsen, satser heller stort :)

Skrevet

...og ho går der og gruer...:)

Ja, hu har nok ikke glemt forrige gang....i april 2003.;o)

Skrevet

Ja, hu har nok ikke glemt forrige gang....i april 2003.;o)

Ho har sikkert træler enda! :)

Skrevet

Nei - jeg er heller den typen som slutter å legge merke til det etter en stund.

Vi har noen meter lister liggende på loftet, om du fremdeles har energi igjen etter at du er ferdig med dine egne...

Hvis du lover henne litt fiskesuppe, så får du nok listene på plass :)

Skrevet

Hvis du lover henne litt fiskesuppe, så får du nok listene på plass :)

Fisk? Ikke nå, nei... :(

Skrevet

Fisk? Ikke nå, nei... :(

Blir du kvalm hver gang du kjenner lukten av fisk?

Skrevet

Blir du kvalm hver gang du kjenner lukten av fisk?

Fortalte jeg ikke at jeg satt på verandaen da gubben lagde fiskesuppe sist?

Skrevet

Fortalte jeg ikke at jeg satt på verandaen da gubben lagde fiskesuppe sist?

Jo, men du kunne jo ha hatt en ekstra dårlig (kvalm) dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...