laguna1365380434 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg venter på penger som er overført til meg,men jeg har selvfølgelig ikke f¨ått dem enda..:-I Er det fire eller fem, som er neste "magiske" punkt? Pokker altså,jeg som skal i bursdagselskap og alt! Det er SÅ nervøst å sitte å vente på spenn som KANSKJE kommer. Takker for svar, om noen av dere husker! :-) 0 Siter
collins Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Har du ikke en overtrekkslimit da? På f eks 5000,-? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Har du ikke en overtrekkslimit da? På f eks 5000,-? Nei, tenk jeg har ikke det for tenk..;-P Det jeg har er en tier i lomma og ingen jeg kjenmner som jeg kan bommea..;-) Faen, og overføringspunktet var IKKE kl fire for jeg ringte, og der var det ikke penger..Det MÅ være kl fem..Jeg blir så svett her! 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nei, tenk jeg har ikke det for tenk..;-P Det jeg har er en tier i lomma og ingen jeg kjenmner som jeg kan bommea..;-) Faen, og overføringspunktet var IKKE kl fire for jeg ringte, og der var det ikke penger..Det MÅ være kl fem..Jeg blir så svett her! Jeg sørger for at jeg aldri går helt tom, men har lagt merke til at når jeg venter lønn kommer den gjerne kl 18 dagen før den skulle ha kommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.