annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Sikker? Jeg har akkurat hivd i meg en god neve haribo jordbær, og skulle ønske jeg hadde klart å begrense meg litt tidligere... 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 jepp! ble kjempeglad når jeg hørte den var kommet tilbake. Kjæresten min også, han spiste tre på en dag! Rart de ikke nevner at den med nøtter er tilbake på reklamen. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nei nei nei! Sjokolade skal ikke ødelegges med nøtter! Nøttesjokolader blir liggende i månedsvis her, eller kastet... Sjokolade skal være mykt og godt og saftig, og ikke ødelegges av ekle nøtter. Lenge leve Troika!! Geleen inni får fram den riktig saftige sjokoladesmaken! :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Enig. Nøttestratosen er kjempegod! (Nå blir det opp til flere sjokoladetråder her som gjør meg sjokoladesugen. Men jeg må vente til fræddan - og det er jo faen meg i morra, jo! JIPPI!) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Sikker? Jeg har akkurat hivd i meg en god neve haribo jordbær, og skulle ønske jeg hadde klart å begrense meg litt tidligere... Helt sikker - beste sjokoladen jeg har smakt på lenge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Nei nei nei! Sjokolade skal ikke ødelegges med nøtter! Nøttesjokolader blir liggende i månedsvis her, eller kastet... Sjokolade skal være mykt og godt og saftig, og ikke ødelegges av ekle nøtter. Lenge leve Troika!! Geleen inni får fram den riktig saftige sjokoladesmaken! :-D Enig i at Troika er helt skjønn, men det er mer en dessert. Stratos med nøtter er helt digg uansett!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Enig. Nøttestratosen er kjempegod! (Nå blir det opp til flere sjokoladetråder her som gjør meg sjokoladesugen. Men jeg må vente til fræddan - og det er jo faen meg i morra, jo! JIPPI!) Sukk, skulle ønske jeg klarte å vente til fredag... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Enig. Nøttestratosen er kjempegod! (Nå blir det opp til flere sjokoladetråder her som gjør meg sjokoladesugen. Men jeg må vente til fræddan - og det er jo faen meg i morra, jo! JIPPI!) *kremt* Jeg tok freddan idag, jeg. *gumler smågodt* :-D 0 Siter
favn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Mitt ene barn har alltid likt mørk sjokolade og nå har jeg fått det andre på gli. Vi spiser mørk kokesjokolade rett som det er og med verdens beste samvittighet. Så slipper de også å gå forpint i uka og vente på lørdagen... PS: Stratos er så søtt at det gneller i tennene, jeg står over den. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 *kremt* Jeg tok freddan idag, jeg. *gumler smågodt* :-D *vifter med pekefingeren og har rynke i panna*: Nei, nei. Godteri og brus _bare_ i helgene! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 *vifter med pekefingeren og har rynke i panna*: Nei, nei. Godteri og brus _bare_ i helgene! Men Gyda...smågodtposen har ligget i skuffen og ropt på meg helt siden tirsdag! Forresten, siden jeg spiste salat til middagen så oppveier vel egentlig det godtene, ikke sant? Da blir det balanse, og balanse liker vi :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Men Gyda...smågodtposen har ligget i skuffen og ropt på meg helt siden tirsdag! Forresten, siden jeg spiste salat til middagen så oppveier vel egentlig det godtene, ikke sant? Da blir det balanse, og balanse liker vi :-D Hehe. Så lenge du har balansen i orden så er alt i orden. Jeg gnavla i meg en småsjokoladepose på jobb i forgårs, så jeg er bare skinnhellig. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Mitt ene barn har alltid likt mørk sjokolade og nå har jeg fått det andre på gli. Vi spiser mørk kokesjokolade rett som det er og med verdens beste samvittighet. Så slipper de også å gå forpint i uka og vente på lørdagen... PS: Stratos er så søtt at det gneller i tennene, jeg står over den. Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...) De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 jeg måtte bare smake den nøttestratosen dere har snakket så fint om her inne, men den falt faktisk ikke særlig i smak...jeg elsker vanlig stratos, men tror det er kominasjonen nøtter og sjokolade jeg ikke liker helt..ren sjokolade er best:) men nyt den dere som liker den...=) men soho savner jeg...den med det youghurt lignende fyllet inni...hvorfor kommer ikke den tilbake!!!!!!????? :( 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...) De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao. "De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao. " Ikke er de gode heller. Smaker altfor tørt. Sjokolade skal være saftig og deilig! :-D 0 Siter
muriel Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Fy faen, det er LIVSFARLIG, faktisk! *eser* 0 Siter
Gyda Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 jeg måtte bare smake den nøttestratosen dere har snakket så fint om her inne, men den falt faktisk ikke særlig i smak...jeg elsker vanlig stratos, men tror det er kominasjonen nøtter og sjokolade jeg ikke liker helt..ren sjokolade er best:) men nyt den dere som liker den...=) men soho savner jeg...den med det youghurt lignende fyllet inni...hvorfor kommer ikke den tilbake!!!!!!????? :( DEN ja! Den var jo kjempegod! Det var vel for få som kjøpte den da. Og da blir slikt dessverre bare borte. ( 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...) De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao. Jeg savner BLUES sjokoladen jeg :-)) 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Finnes det lenger da? Det var mannen mins yndlings-sjokolade også, men han fortviler for vi har ikke sett den sjokoladen i butikkene på flere år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.