Gå til innhold

Stratos med nøtter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker?

Jeg har akkurat hivd i meg en god neve haribo jordbær, og skulle ønske jeg hadde klart å begrense meg litt tidligere...

Angela1365380318
Skrevet

jepp! ble kjempeglad når jeg hørte den var kommet tilbake. Kjæresten min også, han spiste tre på en dag! Rart de ikke nevner at den med nøtter er tilbake på reklamen.

Skrevet

Nei nei nei! Sjokolade skal ikke ødelegges med nøtter!

Nøttesjokolader blir liggende i månedsvis her, eller kastet...

Sjokolade skal være mykt og godt og saftig, og ikke ødelegges av ekle nøtter. ;)

Lenge leve Troika!! Geleen inni får fram den riktig saftige sjokoladesmaken! :-D

Skrevet

Enig. Nøttestratosen er kjempegod!

(Nå blir det opp til flere sjokoladetråder her som gjør meg sjokoladesugen. Men jeg må vente til fræddan - og det er jo faen meg i morra, jo! JIPPI!)

Skrevet

Sikker?

Jeg har akkurat hivd i meg en god neve haribo jordbær, og skulle ønske jeg hadde klart å begrense meg litt tidligere...

Helt sikker - beste sjokoladen jeg har smakt på lenge.

Skrevet

Nei nei nei! Sjokolade skal ikke ødelegges med nøtter!

Nøttesjokolader blir liggende i månedsvis her, eller kastet...

Sjokolade skal være mykt og godt og saftig, og ikke ødelegges av ekle nøtter. ;)

Lenge leve Troika!! Geleen inni får fram den riktig saftige sjokoladesmaken! :-D

Enig i at Troika er helt skjønn, men det er mer en dessert.

Stratos med nøtter er helt digg uansett!!!

Skrevet

(Nå blir det opp til flere sjokoladetråder her som gjør meg sjokoladesugen. Men jeg må vente til fræddan - og det er jo faen meg i morra, jo! JIPPI!)

Sukk, skulle ønske jeg klarte å vente til fredag...

Skrevet

*kremt*

Jeg tok freddan idag, jeg.

*gumler smågodt*

:-D

Skrevet

Mitt ene barn har alltid likt mørk sjokolade og nå har jeg fått det andre på gli.

Vi spiser mørk kokesjokolade rett som det er og med verdens beste samvittighet. Så slipper de også å gå forpint i uka og vente på lørdagen...

PS: Stratos er så søtt at det gneller i tennene, jeg står over den.

Skrevet

*kremt*

Jeg tok freddan idag, jeg.

*gumler smågodt*

*vifter med pekefingeren og har rynke i panna*:

Nei, nei. Godteri og brus _bare_ i helgene!

Skrevet

*vifter med pekefingeren og har rynke i panna*:

Nei, nei. Godteri og brus _bare_ i helgene!

Men Gyda...smågodtposen har ligget i skuffen og ropt på meg helt siden tirsdag!

Forresten, siden jeg spiste salat til middagen så oppveier vel egentlig det godtene, ikke sant? Da blir det balanse, og balanse liker vi :-D

Skrevet

Men Gyda...smågodtposen har ligget i skuffen og ropt på meg helt siden tirsdag!

Forresten, siden jeg spiste salat til middagen så oppveier vel egentlig det godtene, ikke sant? Da blir det balanse, og balanse liker vi :-D

Hehe. Så lenge du har balansen i orden så er alt i orden.

Jeg gnavla i meg en småsjokoladepose på jobb i forgårs, så jeg er bare skinnhellig.

:o)

Skrevet

Mitt ene barn har alltid likt mørk sjokolade og nå har jeg fått det andre på gli.

Vi spiser mørk kokesjokolade rett som det er og med verdens beste samvittighet. Så slipper de også å gå forpint i uka og vente på lørdagen...

PS: Stratos er så søtt at det gneller i tennene, jeg står over den.

Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...)

De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao.

Skrevet

jeg måtte bare smake den nøttestratosen dere har snakket så fint om her inne, men den falt faktisk ikke særlig i smak...jeg elsker vanlig stratos, men tror det er kominasjonen nøtter og sjokolade jeg ikke liker helt..ren sjokolade er best:) men nyt den dere som liker den...=)

men soho savner jeg...den med det youghurt lignende fyllet inni...hvorfor kommer ikke den tilbake!!!!!!????? :( :(

Skrevet

Eh - jeg mener og tror at det er masse sukker i mørk kokesjokolade. (Det ville jeg i alle fall ha sjekka om jeg var deg. Det er jo ikke nok at den er mørk ...)

De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao.

"De "nye" mørke sjokoladene som er i butikkene nå (Freia Dark og Bocca - eller hva de nå heter), er derimot nesten bare kakao. "

Ikke er de gode heller. Smaker altfor tørt. Sjokolade skal være saftig og deilig!

Skrevet

jeg måtte bare smake den nøttestratosen dere har snakket så fint om her inne, men den falt faktisk ikke særlig i smak...jeg elsker vanlig stratos, men tror det er kominasjonen nøtter og sjokolade jeg ikke liker helt..ren sjokolade er best:) men nyt den dere som liker den...=)

men soho savner jeg...den med det youghurt lignende fyllet inni...hvorfor kommer ikke den tilbake!!!!!!????? :( :(

DEN ja! Den var jo kjempegod!

Det var vel for få som kjøpte den da. Og da blir slikt dessverre bare borte.

:o(

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Jeg savner BLUES sjokoladen jeg :-))

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Finnes det lenger da? Det var mannen mins yndlings-sjokolade også, men han fortviler for vi har ikke sett den sjokoladen i butikkene på flere år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...